avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 818 soluții astăzi
Forum Activitate npbogdan82

Activitate npbogdan82

Buna ziua. As dori sa stiu daca, in cazul in care exista un contract de prestari servicii in vigoare, in cazul meu, in contractul de prestari cu firma respectiva, este stipulat ca aceasta v-a face verificari de 2 ori pe an, iar facturarea se face doar la momentul verificarii, este necesara de fiecare data cand se face verificarea, achizitia acesteia in SEAP, sau daca contractul este in vigoare, acesta fiind achizitionat deja in SEAP, nu mai este nevoie, de asemenea nefiind necesara nici redactarea referatului de necesitate, nota justificativa si referat atribuire. Am cautat in lege , metodologie, dar nu am gasit nicaieri sa fie stipulata necesitatea.
Buna ziua. Luand in considerare faptul ca eu am vorbit cu banca Revolut si acestia sunt de acord sa faca cerere de recuperare a sumei, banca, asteapta momentan raspunsul meu, daca sa faca aceasta cerere , sau nu. Ce imi recomandati. Va Multumesc

Probabil cum ati vazut mai sus mesajul care l-am trimis catre ei , adica :

Buna ziua.va rog sa îmi ștergeți și contul și orice date despre mine, nu doar profilul. Faptul ca ați șters doar profilul nu înseamnă ca și contul, și dacă nu ștergeți contul nu am de unde sa știu ca intr-o zi nu o sa îmi cere-ți bani, pentru un așa presupus cont activ de care m-aș fi folosit. De asemenea din nou faptul ca nu mai aveți nici o pretentie financiară din partea mea, și ca orice relație de orice natura între firma si siturile web deținute de dumneavoastră nu mai exista, sau cu orice alta firma sau site web asociate cu d-voastră.

Va rog sa îmi confirmați toate cele cerute , cât mai repede.

Va mulțumesc
________________________
Ei inca nu au raspuns.


E posibil sa ma fi exprimat gresit in e-mail.
Ei doar atat au raspuns, inainte ca eu sa le trimit acest e-mail, doar ca "stergerea profilului" nu prea imi da incredere :
________________________
Îți putem confirma că procesul de recuperare a creanței a fost sistat și că abonamentul tău Premium a fost anulat. Aceasta înseamnă că nu vor mai fi procesate alte plăți și nu vor mai exista alte solicitări de plată.
Profilul tău a fost șters.
Pentru calculul perioadei convenite contractual, prin lună nu se înţelege o lună calendaristică, ci perioada din ziua stabilită calendaristic a unei luni până în aceeaşi zi a lunii următoare (de ex. 15 februarie până la 15 martie). Luat din termenii si conditile lor, deci la mine ar fi fost 25 ianuarie 25 februarie. exact cand ei prin email au recunoscut ca abonamentul se incheie, apoi, tot in termeni, scrie ,ca in cazul in care se trece la alt tip de abonament, sunt obligati sa imi trimita instintare, nu au facut-o, oricum , am platit, si mi-au raspuns :

Îți putem confirma că procesul de recuperare a creanței a fost sistat și că abonamentul tău Premium a fost anulat. Aceasta înseamnă că nu vor mai fi procesate alte plăți și nu vor mai exista alte solicitări de plată.
Profilul tău a fost șters.

Numai bine

Martin Bell
Gestionare creanțe

Eu intre timp am facut cerere la Revolut de "recall", si i-am marcat ca "scammer", le-am trimis toate emailurile care le- am facut , primit-trimis, si cei de la Revolut, pe baza lor pot sa faca aceasta cerere a banilor. Mi-au explicat ca daca nu au o baza intemeiata, probabil ca au persoane care verifica legal , atunci nu pot cere, dar in cazul meu se poate. Acum nu stiu, sa fac ,sau, sa o las asa , si raman cu bani pierduti, Dupa emailul trimis de ei , ce am afisat mai sus, le-am scris, nu stiu daca corect sau nu dar...

Buna ziua.va rog sa îmi ștergeți și contul și orice date despre mine, nu doar profilul. Faptul ca ați șters doar profilul nu înseamnă ca și contul, și dacă nu ștergeți contul nu am de unde sa știu ca intr-o zi nu o sa îmi cere-ți bani, pentru un așa presupus cont activ de care m-aș fi folosit. De asemenea din nou faptul ca nu mai aveți nici o pretentie financiară din partea mea, și ca orice relație de orice natura între firma si siturile web deținute de dumneavoastră nu mai exista, sau cu orice alta firma sau site web asociate cu d-voastră.

Va rog sa îmi confirmați toate cele cerute , cât mai repede.

Va mulțumesc

Poate ca din punctul lor de vedere "profil" inseamna cont, din al meu, nu , poate gresesc.
Buna, am platit ca nah, poate scap de ei, dar astazi iarasi mi-au scris ca trebe sa platesc, si mi-au dat alt termen
Le-am scris ca daca mai imi trimit si alte cereri de plata sau altfel de amenintari, ma duc la politie, ca i dau in judecata, e cam greu fiind din Luxemburg, Am citit la termeni lor ca cica sunt de acord sa nu i dau in instanta, ei daca nu vor nu se supun la [ link extern ] .
Ei nu mi-au trimis nici o insintare de modificare
Le-am trimis un email si i-am pus sa imi raspinda la cateva intrebari, care nu aveau legatura cu e-mailul cu plata
De ce in oferta era 19, 99 lei, si mi-ati luat instatnt 59,96 lei?
De ce a-ti anulat abonamentul pe 25.02.2023? (la cererea mea, eu nu am putut sa o fac singur, am dovada trimisa de d-voastra pe e-mail)
De ce dupa ce a fost ce a fost anulat abomanemtul, dezactivat si sters contul a-ti incercat din nou sa imi luati bani? (dovada pentru toate trei am pe e-mail trims de catre d-voastra)
De ce a-ti reactivat abonamentul fara instintarea si acordul meu? (am dovada in e-mail )
Ce inseamna taxa de manipulare?

nu au rapsuns la nici una. dar astazi au trimis iarasi email cu aceeasi suma da plata sa fie facuta pana in 7 aprilie, inainte era 31 martie, e-mailul este exact ca si primul , "copy paste" doar data e schimbata, Ce e drept un prgramator bun poate face un program ca la un anumit interval de timp sa faca doar o mica schimbare cum ar fi data si sa tot trimita. si atunci am sa tot primesc emailuri cu alta dati.
Am vorbit la Revolut, prin ei am facut plata, sa vad daca se poate face "recall" , mi-au cerut screeshoot din e-mail, sa vada daca au motiv intemeiat sa faca cererea. oricum au zis ca e destul de greu dupa ce au intrat banii in cont, dar nu imposibil
si ei mi-au recomandat sa ma duc sa fac reclamatie la politie, si apoi sa le trimit si lor sa o vada, au zis ca ar fi mai de ajutor pentru ei

Din cate stiu orice firma sau companie care se ocupa cu prelucrarea datelor GDPR- u lu .....nu zic ca is nervos , se supune legilor UE, si pot fi reclamati la protectia consumatorului european, situl acela care l-am postat mai sus.

O idee , 2-3 -10, oricate sa stiu ce sa fac, sa ignor in speranta ca am sa fiu lasat in pace, Revolut deja mi-a blocat la cererea mea orice incercare de a lua bani de catre ei
Le-am scris, si cerut un nr de telefon, dar mi s-a raspuns astfel : (Dragă client al be2,


Ne pare rău că nu vă putem ajuta telefonic.

Modalitatea noastră de comunicare cu clienții este prin e-mail. Vă mulțumim pentru înțelegere și așteptăm să ne trimiteți un e-mail.

Numai bine

Martin Bell
Gestionare creanțe )

Eu le-am scris si le-am explicat cum sta treaba cu data la care a fost cumparat abonamentul si cum ei mi-au inchis si sters contul, dupa care au incercat din nou sa ia bani, I-am rugat sa imi trimita un e-mail prin care sa scrie ca nu mai trebuie sa fac nici o plata catre ei, altfel am sa i reclam la protectia consumatorului. nu stiu cat de bine am facut scriidu-le acest lucru
l-am scris pe amandoua e-mailuri de unde primeam mesaje de la ei , serviciu-clienti@academicsingles.ro si collections@be2.com
Buna ziua. In 25 ianuarie 2023 am facut un cont pe situl www. academicsingles.ro, (site detinut de be2 S.à.r.l.
13, rue du Commerce – L-1351 Luxembourg – Luxembourg, cel putin asa apare in e-mail.) Cand am facut plata in reclama de pe facebook pretul era de 19,99 lei/luna, dar in momentul in care am facut plata m-i sau luat 59,96 lei, plata am facut-o de pe un card revolut de unica folosinta, imediat dupa ce am vazut suma luata am sters cardul(revolut are obtiunea de a creea card virtual care sa se poate sterge si imediat sa poti genera altul ). Pe 1 martie le-am trimis un e-mail in care le-am spus ca am vut sa imi anulez si sa sterg contul. In data de 8 martie am primit un e-mail in care ziceau( Abonamentul Premium a fost anulat și acesta se vă încheia la data de 25.02.2023. Pentru a-ți șterge profilul, accesează setările din profil, apasă clic pe linkul de ștergere și urmează informațiile de pe ecran. Rețineți: ștergerile sunt permanente, ireversibile, iar abonamentele Premium neutilizate nu sunt rambursabile.) am incercat sa sterg dar nu ma lasa pe motiv ca am de plata. Nu inteleg ce plata din moment ce pe 25 ianuarie am platit 59,96 pentru o luna, ceea ce ei au si zis in e-mail ca abomanentul se va inchide in data de 25.02. In data de 10 martie am primit alt e-mail care zicea asa ( Am primit cererea dvs., dar plata curentă este în curs de procesare.

În cazul în care plata curentă este finalizată la timp, data de expirare va fi 25/03/2023.

Am primit solicitarea dvs. de ștergere.

Vă rugăm să rețineți că orice plăți restante trebuie plătite, chiar dacă profilul dvs. este șters.

Dacă decideți să continuați cu ștergerea profilului dvs., sunteți de acord cu următorii termeni:

- Renunțați la orice Abonament Premium viitor la care ați avea de obicei dreptul după ce ați plătit datoria curentă restantă

- Vă pierdeți dreptul la rambursare pentru orice perioadă de Abonament Premium neutilizată

Dacă acceptați aceste condiții și doriți totuși să vă ștergeți profilul, vă rugăm să RĂSPUNDEȚI la acest e-mail. ) .

Din nou nu stiu ce bani mai doresc daca chiar ei mi-au confirmat ca abomanamentul se v-a incheia la data de 25.02 , In data de 23. 03, am primit un e-mail in care m-i se confirma ca, contul si toate datele au fost sterse. Iar in data de 25.03 am primit un e-mail (
Te rugăm să achiți Lei 355,00 în decurs de 7 zile, cel târziu până pe 31.03.2023 prin PayPal folosind funcția „Send Money” (Trimite bani).

Te rugăm să faci plata la următoarea adresă de e-mail:

paypal@be2.com
Cod de referință: RO-2023-02-26-247793777-AS-DN

Dacă ai nevoie de ajutor pentru a efectua plata prin PayPal, te rugăm să ne contactezi la paypal@be2.com și îți vom trimite o solicitare de plată personalizată via PayPal. Notă: Adresa de e-mail de mai sus trebuie folosită doar pentru întrebări legate de PayPal. Dacă ai întrebări de altă natură, te rugăm să scrii la collections@be2.com din contul tău de e-mail înregistrat (conform cerințelor Regulamentului general privind protecția datelor RGPD (REGULAMENTUL (UE) 2016/679). În câmpul pentru subiect, inserează numărul de referință. Te rugăm să nu ștergi mesajul original atunci când răspunzi!

Dacă nu poți să faci plata prin PayPal, îți poți plăti datoria și prin transfer bancar în următorul cont bancar:

Deținătorul contului:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Institut de credit:
Sumă:
Referință:
Adresa băncii:


be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
Lei 355,00
RO-2023-02-26-247793777-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany

Plata la zi este singura modalitate de a evita costurile suplimentare.

După încasarea plății, cazul va fi închis și nu vor mai surveni alte taxe suplimentare.
Reînnoirea automată aferentă abonamentului dumneavoastră a fost deja anulată. Puteți utiliza abonamentul dumneavoastră Premium până la încetarea perioadei de abonare sau puteți să vă ștergeti contul. )

Am vrut sa platesc sa scap de ei, dar totusi nu inteleg de ce mi s-a reinoit abonamentul pe 26.02, cand am primit e-mail ca in 25.02 se va incheia , si intre timp ei mi-au sters contul, si mi s-a mai parut ceva ciudat , la adresa bancii, numele orasului scris gresit de 2 ori, sa ziceam ca o data scri gresit ca nu esti atent, dar si a 2-a oara,. Am cautat banca si exista, dar totusi nu vad de ce as plati atat timp cat ei au anulat contu in 25.02, eu pe 25.01 am inceput contul, cu plata pe 1 luna , presupun , ca din 25.01. pana in 25.02 e considerat 1 luna, iar ei mi -au reinoit abomanentul fara voia mea, iar acum cer bani.

Imi puteti da un sfat ce sa fac? Va Multumesc