avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 336 soluții astăzi
Forum Activitate SCris89

Activitate SCris89

Un salariat are intr-o luna doua contracte (unul de administrare incepand cu 01.06 si unul de salariat incepand cu 21.06), a incetat un CIM si a incheiat altul dupa o zi. Cum se raporteaza aceasta situatie in D112 la data intrare in categoria de asigurat imi ia data contractului de salariat 21.06, adica cel de-al 2-lea contract si nu stiu daca este corect asa, dat fiind ca contractul de administrare l-au incheiat strict pentru a pastra statutul de microintreprindere pana s-au decis ce sa faca mai departe, iar aceasta data preluata ar depasi cele 30 zile in care trebuie sa faca angajarea? Totodata, societatea a fost infiintata in 10.05, direct ca platitoare de contributii pentru salarii si de curand am primit instiintare de la ANAF, ca nu s-a depus declaratia pentru luna mai, dar in luna mai nu au existat salariati. Exista o anumita procedura?
Problema a fost ca proprietarul a vrut sa i se plateasca chiria in intregime pana se lamureste cu noua lege, iar societatea nu a retinut impozitul si nici nu a depus d100, dar acum proprietarul e de acord sa i se retina impozitul aferent chiriei platite pana in prezent. In cazul acesta ar trebui totusi depusa d100 pentru fiecare luna in parte?
In ceea ce priveste retinerea impozitului de catre persoanele juridice ce inchiriaza imobile de la persoanele fizice si declararea lunara in d100, daca din diferite considerente pana in prezent nu s-a depus d100 si nu s-a retinut bineinteles nici impozitul si acum s-a ajuns la o intelegere, pentru reglarea situatiei aferente primelor 3 luni, persoana juridica ar trebui sa depune d100 separat pentru fiecare luna sau se poate cumula? Cum ar fi cel mai corect? Multumesc anticipat pentru raspuns.
Buna ziua , va rog sa-mi oferiti cateva informatii despre procedura de inchidere/dizolvare a unei firme suspendate 3 ani, in situatia in care suspendarea de 3 ani s-a incheiat in anul 2021 si nu s-a mai facut nici un demers de incepere activitate. Societatea avea datorii la un furnizor in 2018 cand s-a suspendat activitatea, iar catre stat nu au existat datorii Nu s-au prescris datoriile, daca furnizorul nu a facut nici un demers pentru recuperarea sumei? Precizez ca datoria este din 2013. La ANAF ar mai fi trebuit depuse declaratii de inactivitate pana in prezent?
Ce acte sunt necesare si care este procedura, pentru a putea inchide societatea ?
multumesc
Multumesc. Deci faptul ca locatorul contractului de inchiriere nu este si proprietarul, nu trebuie precizat nicaieri?
Daca un imobil este dat in folosinta in baza unui contract de comodat cu posibilitatea de subinchiriere, in formularul 168, la subinchirierea acestuia se precizeaza undeva anume acest aspect? Sau trebuie inregistrat si contractul de comodat separat? Multumesc