avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1083 soluții astăzi
Forum Activitate Ralu866

Activitate Ralu866

Buna! sunt asistent medical la o institutie publica si doresc sa ma transfer la o alta institutie de stat , am inteles ca acum este posibil acest lucru. din informatiile pe ca le-am auzit, s-ar fi eliberat un postla aceasta institutie, desi nu am gasit detalii oficeale despre un concurs deschis sau disponibilitatea locului. Va rog sa ma lamurit daca este posibil sa imi depun cerere de transfer chiar si in absenta unei anuntati publice a postului. De asemenia , doresc sa stiu daca acesta cerere poate fi trimisa pe email( semnata si scanata)sau este necesar sa ma prezint personal pentru a o depune. La cererea de transfer se mai depun si alte acte? ( gen o recomandare ) . Va multumesc mult !
Răspuns la discuția Problema clima ( bloc)
Buna ziua! Locuiesc la bloc( etajul 2) anul trecut am montat clima , aparatul exterior eate montat in spatele blocului ( geamul de la bucatarie) condensul pica exact pe iarba, am pus si prelungitor ptr ca , condensul sa nu pice pe hainele pe care le usuca. Vecina de la parter, cu toate acestea am avut mereu scandal cu ea , ca o deranjeaza clima mea, ca , condensul se infiltreaza in beci , ca face galagie. Ce pot sa fac.? Variante nu prea am . Sa montez vas de colectare nu se poate ptr ca nu ajung la teava. Jos am incercat sa pun un vas , dar se aude picuratul mai tare. Poate vecina sa imi faca ceva? ( reclame undeva) va multumesc

CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT a scris:

Clima tropicala clima temperat-continentala etc.Credeti ca noi putem sa ghicim în ce consta problema dvs,,?