avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 893 soluții astăzi
Forum Activitate vire

Activitate vire

Buna dimineata,

Am citit pe forum ca sa nu irosesc timpul celor care m-ar putea ajuta, dar nu am gasit nimic referitor la dilema mea.

Pe tabelul cu intretinerea la apartamentul meu au fost adaugate inca doua persoane. Am avut doi musafiri in timpul unui weekend, dar nici vorba de cele 15 zile pe luna. Explicatia presedintelui asociatiei a fost ca asa a zis un vecin. Vecinul respectiv are genul asta de actiuni la adresa tuturor, iar presedintele un razboi prostesc cu mine, asadar unul a centrat, iar celalalt a dat cu capul.

Din ce am citit ar trebui sa depun o contestatie pentru cotele la intretinere afisate si o cerere prin care sa solicit sa aflu temeiul legal sau motivele pe baza carora mi s-au adaugat cele 2 persoane. Evident ca nu exista nicio hotarare a Comitetului Executiv al asociatiei. A fost la libera discretie a presedintelui.

1. Cum pot dovedi ca am depus cereri/sesizari adresate presedintelui? Din numarul de ordine nu reiese continutul lor si daca as decide sa ajung in instanta cum as putea dovedi ulterior ca eu am depus acele cereri?

2. Cum ar trebui sa procedez daca mi se refuza acceptarea unei cereri? Daca nu mi se da numar de ordine etc. Pot inregistra cu telefonul discutia respectiva?

3. Exista vreun articol pe care il pot invoca in cererea despre motivele care au stat la baza maririi numarului de persoane la intretinere?

Va multumesc
Buna ziua.

In adunarea generala a asociatei de propietari s-a decis ca cei care nu isi monteaza apometre electronice cu citire la distanta, vor plati toate pierderile de apa rece. Cei care le-au montat sunt scutiti de plata pierderilor, iar cei care au ramas la cele clasice impart costul pierderilor. Astfel, s-a ajuns ca numai cateva apartamente sa plateasca pierderile pentru restul de cateva zeci.
In acelasi timp, daca toti si-ar monta aprometre electronice, pierderile nu vor disparea, asa ca atunci vor fi, evident, impartite iarasi tuturor.
Decizia, de care am pomenit mai sus, mie imi suna cel putin pentru moment a discriminare, din moment ce pierderile tot vor trebui platite, dar acum sunt ca o pedeapsa menita sa ii oblige pe toti sa isi monteze apometre electronice.
Din cate am citit pe net legea nu obliga montarea apometrelor electronice, iar din legea asociatiilor de locatari inteleg ca toate cheltuielile comune, inclusiv pierderile se suporta la comun.

Este legala o astfel de decizie a asociatiei si, daca nu, ce pot face in privinta asta?

Va multumesc