Bună seara,
Am primit răspuns la solicitarea mea și am primit următoarele explicații:
- cheltuielile referitoare la regularizare se referă strict la consumul de apa rece si calda ale ap.15.
- regularizarea a vizat doar persoanele de la scara noastră.
- regularizarea este posibilă deoarece periodic se fac corecții atunci când apar diferențe între valorile declarate în apometre cu cele din paușal și mai apoi cu consumul comun.
Concluziile mele:
- nu a specificat de ce l-a trecut la paușal, daca nu a declarat consumul, și nu l-a consum estimat; ce reglementări a urmat în privința ștergerii datoriilor ap.15 și apoi efectuării regularizarii?
- daca se fac corecții de ce nu se fac pentru persoanele prezente in tot condominiumul, cel puțin la apa rece unde exista un singur apometru, cel de la intrarea in bloc?
Jeff a scris:
Bună ziua,
Ultima discuție pe acest subiect este veche rău dar totuși indraznesc
să ridic spre dezbatere următoarea speță:
- pe lista de întreținere pentru august 2017 a apărut la apartamentele cu persoane prezente rubrica ,, regularizare ap.15''; întrebând cenzorul, neoficial, am aflat că ap.15 nu a declarat inregistrarile la apometre vreo două luni, fapt pentru care a fost băgat la pausal.; apoi proprietarul, membru și în comitet, a obținut de la administrație ștergerea datoriei pentru apa băgată la paușal iar onor administrația a repartizat datoria ap.15 la apartamentele de pe scara respectiva funcție de numărul persoanelor declarate prezente;
- in lista pentru septembrie dispare rubrica ,,regularizare ap.15'' iar cei care nu am platit-o apărem cu aceeași sumă la restante cote întreținere.
- am făcut solicitari pentru explicații pentru regularizare in baza OG 27/2002 parca, ce reglementează soluționarea petițiilor, deoarece administrația este realizată de o firma, și pentru august, și pentru septembrie pentru trecerea la restante, dar nu au catadicsit să îmi răspundă.
Întrebare: au procedat corect cei de la firma de administrație?
Va mulțumesc!