Buna ziua
Ma numesc FERARU DAN 63/64 ani din Timisoara si am si eu problema la care va rog sa ma ajutati. Sunt angajat al SC NESTLE ROMANIA din 01.11.2016 si dupa cum atit auzit se inchide in 31 mai 2019 definitiv. Intre timp in luna iunie 2018 am fost depistat cu TUMOARA PROSTATICA - NEOPLASM PROSTATA, RISC INALT, HT, IRADIAT RXTERN 2 luni iar de atunci sunt in concediu medical si am acumulat 219 zile de CM pana inclusiv luna martie. Dupa cate am citit pe net, am dreptul la un an jumate de CM, numai ca medicii de la Oncohelp Timisoara mi-au comunicat ca imi vor da CM numai pana in 31 mai 2019 dupa care.....Dumnezeu cu mila. Mentionez ca sunt persoana handicapata cu grad accentuat. Dupa cate zile de CM am dreptul la pensie de boala prin comisie si la cat se ridica aceasta suma? Va multumesc pentru rabdarea acordata si daca nu deranjez voi mai revenii la dvs si pentru alte lamuriri.
Cu stima FERARU DAN
In urma unui proces de mediere cu concubina pe 19 decembrie 2013 am stabilit de comun acord sa platesc pensie alimentara pentru un copil minor de 15 ani. Sentinta judecatoreasca inca nu exista. As dori sa stiu de cand intra in vigoare palata acestei pensii alimentare, deoarece abia dupa sarbatori va iesi sentinta. Va multumesc
Cu stima
De aceea cere exclusivitate la copil si stabilirea aici a locuintei copilului.
Interventie moderator: daca doriti sa adaugati ceva la postarea raspunsului dupa publicare, va rog sa folositi butonul editeaza in intervalul de 30 de minute pe care il aveti la dispozitie. Multumesc pentru intelegere.