avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1006 soluții astăzi
Forum Activitate CasianaOlteanu

Activitate CasianaOlteanu

Am mentionat, ca in contract nu am scris nici o clauza, este doar un contract de mana, pe care eu l-am scris, l-am semnat amandoi, si in care sunt mentionate: datele noastre de contact, si cu ce utilat apartamentul si ca e mobilat. , el nu a declarat nimic la finante. Garantia s-a dat in cazul in care sunt pagube in momentul in care parasim locuinta.
Dar el acuma nu vrea sa ne dea garantia pe motiv ca durata contractului e de 2 ani, si noi vrem sa il reziliem mai devreme, considerand ca asta e o paguba si ca garantia i se revine.
As avea nevoie de putin ajutor.
Am incheiat un contract de inchiriere pentru un spatiu, un contract de mana deci nu declarat la finante, fara clauze, pur si simplu ce contine apartamentul, chiria, faptul ca a primit o garantie si datele noastre personale, pe o perioada de un an. Am anuntat proprietarul ca as dori rezilierea contractului inainte de termen, din motive personale, dar el refuza sa imi inapoieze garantia, desi cheltuielile sunt achitate la zi, chiar in avans.
Acum el cauta alti chiriasi, iar cand vine sa prezinte spatiul si il intreb de garantie imi raspunde "cine renunta pierde".
Exista vreo posibilitate sa recuperez acea garantie?
Răspuns la discuția RCS-RDS
De deconectat m-au deconectat deja... si nu sunt dispusa sa platesc facturile emise aiurea de ei.
Si de instanta nici nu ma gandesc... m-ar costa prea mult. Si cred ca m-as bate cu morile de vant din cate am citit pe internet RDS-RCS mai degraba plateste amenzi decat sa isi rezolve problemele...
Discuție RCS-RDS
Am nevoie de niste sfaturi in legatura cu o problema.
In data de 29.09.2010 m-am prezentat la rcs- rds pentru a deveni abonata. am complectat contractul pentru telefonie fixa, internet si cablu tv. Am primit receiver-ul si in data de 7.10.2010 au venit domnii de la rcs-rds si au instalat ce era de instalat.
La abonare mi s-a spus ca voi avea 3 luni gratis si doar incepand cu a patra factura va trebui sa achit.
Au trecut cele trei luni si nu primisem nici o factura.Vorbind la facultate cu colegele, mi s-a spus ca ar fi bine sa verific pe internet cat am de platit ca de obicei, in Cluj, nu ajung facturile la abonati. Cand am ajuns acasa si am intrat pe site sa ma uit nu mi-a venit sa cred: Aveam o factura in valoare de 357 lei si inca 2 facturi, adica nu s-au tinut nici de cuvant cu alea 3 luni gratris. Cand ma uit la data de facturare: Servicii - Ian.2010 - Nov.2010. Ma duc in data de 27.01.2011 la caserie sa vad ce e cu factura aceasta si imi zice doamna de acolo ca este o eroare in sistem, si ca as aparea ca si abonat din anul 1997, an in care firma nu exista si eu aveam doar 7 ani, dar a facut sesizare si se va schimba.Si in legatura cu factura mi sa spus ca se va face si stornarea respectiva. Ma intorc dupa o saptamana pentru ca am vazut pe contul on-line ca stornarea nu sa facut si mi se spune ca ele mai fac o notificare si se va face stornare. Am sunat la servicii clienti, prima data mi s-a spus ca trebuie sa astept ca stornarea se va face. A doua oara cand am sunat mi s-a spus ca eu trebuie sa fac o notificare scrisa si numai atunci se va face stornarea. Ma prezint la caserie si mi se spune ca eu nu sunt nevoita sa fac nici o notificare, desi cine se ocupa cu stornarea cere o nota explicativa. Ma intorc acasa si sun din nou. Mi se spune ca ei nu pot decat sa urgenteze, nu pot face nimic mai mult si am cerut un alt numar unde sa sun si imi spune domnul de la relatii cu clientii ca alt numar nu are sa imi dea eventual sa fac o cerere pentru o audiere/ audienta (nu mai stiu exact cum a spus) la directorul regional. In ziua urmatoare 01.03.2011(dupa ce a trecut o luna si cateva zile de cand am facut prima reclamatie) ma prezint la caserie, unde domnisoara plina de ifose, imi spune ca si pentru acest lucru trebuie sa astept 30 de zile pentru o programare si numai dupa aceea voi putea vb cu el #-o dupa care intreb daca as putea rezilia contractul si mi se spune ca nu pot face acest lucru pana nu se rezolva aceasta stornare.
Am sunat in data de 1.03.2010, apel pe care l-am inregistrat alaturi de ultimele doua din zecile de apeluri..., si mi s-a spus ca a vorbit cu doamna de la departamentul care se ocupa cu stornarea si mia cerut un numar de telefon cum ca voi fii contactata de colegii dansei, lucru care nu sa intamplat inca.
In luna februarie am primit prima factura unde in apare ca si sold precedent 446.3600. M-am prezentat la caserie cu factura si mi se spuna ca am de achitat 493.52 si am intrebat daca pota chita numai factura fara sold precedent si mi se da un raspuns negativ. Nelamurita intreb daca pot sa o platecs si la banca si mi se raspunde ca nu are rost sa o platesc pentru ca suma pe care o voi achita va fi pentru prima fcatura de 357.00.
Am uitat sa mentionez ca din data de 13.02.2010 internetul nu imi mai functioneaza, nu pot apela de pe telefon cam de la inceputul lunii februarie, sunt programe tv pe care nu mai sunt autorizat sa le vizionez (digi tv, digi premium) si pe contul on-line imi apar 5 facturi de plata ultimele 2 fiind pentru perioadele februarie 2010 respectiv martie 2010.

Acum nu stiu ce sa mai fac, unde sa ma duc si unde sa mai sun pentru ca nu vad de ce as achita facturile emise.
Si as vrea sa stiu daca ar trebui sa achit facturiile care mi se emit, avand in vedere ca eu nu beneficiez de serviciile respective.
Va multumesc anticipat.
Răspuns la discuția cardul european
ramo05ab a scris:

Buna ziua,

Poate ma puteti ajuta cu o informatie. Am citi foarte mult despre cardul european pe net dar tot nu sunt convinsa de ce se poate acoperi in problema mamei mele pe care o sa incerc sa o prezint pe scurt.
Mama muncea in Germania cand a facut o hemoragie puternica dupa aprox o luna de munca si a fost dusa de urgenta la spital intr-o noapte. Medicul de garda a hotarat sa o opereze de urgenta deoarece i s-a descoperit o tumoare foarte mare in uter de care nu am avut habar, deoarece mama nu a prezentat nici un simptom.
A stat 2 saptamani in spital si a mai suportat o interventie cirugicala usoara. In tot timpul asta am sunat la casa de asigurari sa ma asigur daca trebuie sa ma ingrijorez de bani sau nu. Si daca da sa incep sa-i adun din toate partile. Am fost anuntata de spitalul din germania ca interventiile costa 10 mii de euro si ca au fost extrem de necesare.

Dupa ce a venit mama acasa, am incercat sa aflu daca s-a rezolvat cu asiguraraea, dar in Germania mi s-a spus ca s-au ivit probleme. Comunicarea se face foarte greu cu germania, pentru ca eu vb doar engleza iar nemtii nu prea.:) Cei din Alba imi zic ca ei nu au primit inca nici o cerere de despagubire si sa stau linistita ca daca a fost urgenta ar trebui acoperita de card.

Intrebarea mea este daca ar trebui sa ma nelinistesc si sa incep sa adun cei 10 mii de euro, sau daca pot sa stau linistita?
Nimeni nu ne spune concret ce se poate acoperi, cei de la asigurari ma poarta de la un telefon la altul fara nici o lamurire concreta.
Ce inseamna strictul necesar medical in cazul mamei mele?? Mi s-a spus ca daca nu o operau putea sa moara deoarece a pierdut foarte mult sange.

Va multumesc pentru suport!

Ramona



Am si eu o problema asemanatoare si as vrea sa stiu daca ati avut card european inainte de incident? Daca nu, v-au lasat sa il faceti retroactiv sau cum?
Pentru ca mamei i lam facut dupa ce a fost internata si operata si nu au vrut sa ne emita asigurarea decat de la data inregistrarii si atunci operatia si zilele de la terapie intensiva nu intra in asigurare
Mama mea de un an nu a mai lucrat cu carte de munca deci nu a platit la CNAS, iar acum a facut o cerere pentru acest card european, si este asigurata doar de la data inregistrarii, mai exact 9 august, dar ea ar fi avut nevoie sa fie asigurata de la inceputul lunii. S-ar putea rezolva daca si-ar plati contributiile retroactiv?