Buna ziua.
Cum contabilizez o factura de avans emisa unui client, prin care ii facturez cereale care urmeaza sa se recolteze si sa i se livreze abia in luna urmatoare.
Multumesc.
Am gasit pe internet paragraful de mai jos:
''Din punctul de vedere al taxarii, considerarea acestor venituri in categoria veniturilor din activitati independente are ca implicatie urmatoarele:
■impozitarea venitului net cu cota de 16% – fata de aplicarea cotei de 12% asupra venitului brut din cedarea folosintei bunurilor;
■taxarea venitului net cu cota de 5,5% CASS – la fel ca orice venit realizat din activitatile independente.''
In cazul acesta, daca se plateste 5,5%, vor fi venituri din activitati indeoendente?
Multumesc
Buna seara.
Veniturile din chirii se iau in calcul la stabilirea indemnizatiei CIC?
Multumesc.
Buna ziua.
Daca doresc sa raportez in Revisal reluarea incepand cu data de 01.04.2012 a unui contract suspendat anterior, ce se intampla, avand in vedere ca am depasit termenul de transmitere?
Pentru reluarea activitatii, salariatul trebuie sa depuna o cerere in acest sens, sau e suficient un act aditional de reluare a activitatii?
Dar daca la transmiterea suspendarii contractului am precizat ca acesta va fi suspendat pana in 31 martie, mai e necesara raportarea reluarii contracului?
Multumesc.
Buna ziua.
Cheltuiala cu intocmirea unui raport de evaluare in vedera contractarii unui credit la o firma, poate fi considerata deductibila sau nu?
Multumesc.
Buna seara.
Daca am depus deja declaratia 101 pe 2011, precum si bilantul, dar ulterior am observat ca in luna decembrie s-a dublat un venit, cu se poate rezolva situatia asta?
Daca depun rectificativa la 101, pot sa depun din nou bilantul corect?
Sa intreb la finante?
Multumesc.
dar diferenta ce nu a fost acceaptata la plata?
e corect 635=4424?
iar penalitatile: e corect 6581=4424?
si atunci se soldeza 4424 cu incasarea in 5121 si cu operatiunile de mai sus...
Multumesc pentru raspuns.
Dar in contabilitate cum inregistrez operatiunile aferente TVA-ului?
Inca nu am primit in cont diferenta de Tva, dar ma gandesc ca trebuie inregistrata cumva in contabilitate...
Multumesc
Buna seara.
In situatia in care, ca urmare a solicitarii rambursarii TVA, s-a stabilit de catre inspectorii de la finante ca o parte din TVA nu este deductibila, suma respectiva se va trece in decont la randul 34 sau nu, daca nu s-a achitat pana la data depunerii decontului? Dar penalitatile aferente?
Multumesc.