avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 921 soluții astăzi
Forum Activitate hriscu

Activitate hriscu

Buna ziua. Am si eu nevoie de un raspuns de la o persoana avizata. Suntem o familie alcatuita din 2 persoane: mama (pensionara cu un venit de 766 lei/luna) si fiu (student cu o pensie de intretinere de 175 lei/luna) cu un venit net de 470,5 lei/luna pe membru de familie. Legea 175/16.07.2010 se refera la scutirea penalitatilor, daca se platesc sumele restante (la familiile unde membrii au un venit de sub 1000 lei). Sumele restante care le aveam catre asociatia de proprietari au fost achitate de acum un an, dar am ramas cu penalizarile de 2500 lei. Legea aceasta taie penalizarile chiar daca la sume restante e trecut 0 lei?
Va multumesc anticipat!
Am 23 de ani, sunt student si primesc pensie alimentara de la tata... El a invocat la Judecatorie ca are un credit la banca, ca plateste vreo 300 ron pe medicamente, ...S-ar putea ca din cauza asta sa-mi scada procentul de 25% din pensia lui?