avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 899 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Am o intrebare si va rog sa imi raspundeti si mie...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Am o intrebare si va rog sa imi raspundeti si mie...

Am 23 de ani si sunt student in Iasi. Parintii mei sunt despartiti iar eu trebuie sa primesc pensie de intretinere major de la tatal meu. In vara anului 2007 am '' inghetat '' anul universitar si am plecat la munca in Italia deoarece eram amenintati cu evacuarea din apartament de catre asociatia de locatari. Am stat acolo tot anul universitar 2007-2008. Mama l-a anuntat pe tatal meu ca eu am intrerupt studiile, iar tata s-a dus la facultate si a luat o adeverinta prin care se arata ca nu frecventez cursurile. M-a dat in judecata ptr sistarea pensiei alimentare, lucru care s-a intamplat in luna iunie a anului 2008. Acum el imi cere inapoi banii pe care i-am primit. L-am dat in judecata din nou ca sa reinceapa plata deoarece eu m-am reapucat de facultate. Am avut castig de cauza dar el a facut recurs. In acea cerere el cere sa mi se anuleze plata deoarece el are ''o pensie ceva mai mica de 700 lei'' (lucru neadevarat deoarece eu m-am interesat la Casa de Pensii si pensia e de 850 lei), ca cumpara medicamente de 200 de lei pe luna, ca sotia lui e bolnava, ca a luat credit sa imi plateasca 2000 lei pensie alimentara cat eu am fost plecat la munca (alta minciuna: eu am primit doar 1200 lei) si el ramane pe luna cu vreo 300 lei. Eu sunt la facultate, platesc 2000 lei taxa si nu am cum sa ma intretin cu 700 lei pensia lui mama mai ales acum iarna cand doar intretinerea ajunge la 400-500 lei...Va multumesc din suflet si sper sa ma ajutati ca pe 6 martie am procesul.
Cel mai recent răspuns: trope_doi , utilizator 05:12, 7 Februarie 2009
Pensia de intretinere va fi calculata in functie de veniturile actuale ale tatalui.