avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Activitate ciupop

Activitate ciupop

Multumesc elenazan.
Stimate/stimata CHKa, sesizati diferenta dintre ce afirm si ce intreb? Ati dat dovada de analfabetism functional si n-ar trebui sa mai aveti dreptul sa raspundeti la nici o intrebare.
Sunt pensionar grad 2 de invaliditate , mi se opreste CASS. Daca inchiriez o proprietate , se va plati un CASS cumulat,sau ramane acelasi?
Multumesc
Procesul verbal de receptie montaj nu mai are nici o obiectie ,deoarece a fost timp frumos si la o ploaie usoara a fost ok.Problemele aparute ulterior apar insa in e-mail .
Protectia consumatorului spune sa incerci pe cale amiabila , ,ori ei vin la reglaj ,deci nu pot sa afirm ca sunt de rea credinta. Nu cred insa ca vor recunoaste ca acest sistem glisant nu este solutia tehnica pentru balconul meu .S-au bucurat de banii multi pe lucrare si s-au gandit ca 2 ani , cu putin noroc trec repede.
Multumesc
Cum demonstrez ca lucrarea nu corespunde specificului amplasamentului ,daca firma,in cunostiinta de cauza a ales sa faca lucrarea ?
Au venit de 5 ori la reglaje ,totdeauna pe timp frumos si nu au fost mereu aceeasi oameni. Deci au incercat sa-si faca treaba ,cred.
La ultima deplasare au vrut sa ne taxeze cu 50euro+tva, ( dar nu muncitorii ,ci persoana cu care am incheiat contractul ) pe motiv ca au venit deja de 4 ori. ,Cu greu au renuntat la idee .
Daca nu venea zapada si vantul,credeam ca s-a rezolvat in sfarsit.
A ajuns un dialog al surzilor .Ei ne spun la nesfarsit ca stiam ca nu este geam termopan si ca nu asigura bariera termica .Nici nu am adus in discutie asa ceva ; nu ma deranjeaza ca au inghetat geamurile ,banuiam ca asa se va intampla la frig ,,dar daca mai ninge 2 zile o sa-mi fac un om de zapada in balconul meu INCHIS. Plus ca vecinii ma vor reclama pentru zgomotul pe care il face balconul cand e in bataia vantului nervos.
Contractul e destul de vag,se refera mai mult la sanctiuni de neplata,,ori eu am platit integral la semnarea contractului .Doar 2 chestiuni mi-au atras atentia:
1. ''In cazul ,in care,din vina sa exclusiva,Furnizorul nu reuseste sa-si execute obligatiile asumate prin contract,sau le executa in mod necorespunzator,beneficiarul..............va percepe Furnizorului penalitati in cuantum de 0.5%/ziua de intarziere,calculate la facturat si restant. "

2. ''in cazul in care Beneficiarul doreste rezilierea prezentului contract din motive neimputabile Furnizorului ,Beneficiarul va fi obligat la plata pretului contractului pentru toata perioada contractuala.''

Probabil ca vor veni din nou ,ca sa respecte contractul de service si abia prin decembrie 2018,daca va ninge ,voi putea sa-mi dau seama daca este ok .Deci este un cerc vicios cu durata de 2 ani .

Va multumesc
PS.Geamurile nu intra in garantie ci DOAR MONTAJUL. Sper sa nu-mi crape geamurile de frig.
Am inchis balconul ( pe 3 laturi -sistem glisant ,nu termopan ) cu o firma de profil. Inainte de a incheia contractul cu ei ,le-am spus ca stau ;la et.8 ,, ca este o zona cu vanturi puternice si nu stiu daca acest sistem de inchidere se preteaza .Au spus ca nu-i nimic, deoarece au montat acelasi sistem la et. 16. Dupa multe probleme din cauza montajului , cu apa in balcon ...etc, acum,cand este f. frig si bate vantul , intra zapada,din cauza ca vantul departeaza foile de geam la colturi..In plus ,,se aude un scartait ingrozitor si trosnete ,care nu te lasa sa dormi.
Lucrarea are garantie doar de montaj ,Ei nu refuza sa vina sa regleze,dar continua sa fie probleme .si parca abia asteapta sa se termine cei 2 ani de garantie ca sa ma taxeze atunci cu varf si indesat .
Ce pot face din punct de vedere legal ,in aceaasta situatie care nu se mai termina ? Imi vine sa-i chem sa-si ia geamurile ,dar voi pierde toti banii dati ,
Am PFA de la inceputul anului 2009 cu ob .de activitate servicii de consultanta si inginerie.Nu platesc TVA si nici nu am angajati.Deci practic PFA-tismul in timpul liber.Sediul este in apartamentul in care locuiesc cu familia.
Am unele nelamuriri la care as dori un raspuns exact sau deloc.M-am saturat de copy paste ale legilor , vanatoare de clienti ,sau de dat cu presupusul.Ce ziceti,va bagati?
1.Am nevoie de registru de inventar?(Nimeni de la Adm. Financiara nu mi-a spus) .
2.La mine se aplica aberatia cu benzina?Pot s-o decontez sau nu?
3.Daca imi cumpar un laptop de 2100roni,o multifunctionala de vreo 1100roni ,un scaun de birou si alte chestii necesare activitatii , cum procedez?
4.Pot deconta integral materiale de curatenie ,de o suma rezonabila si cum adica sa poti demonstra ca sunt folosite pentru activitate?Asa ceva nu poti demonstra.

Multumesc pentru rabdare si urez un AN NOU PLIN DE REALIZARI SI FARA AMENZI ,tuturor celor care au nevoie de acest site ,dar si celor care-l administreaza
Buna ziua,
Sunt inginer de profesie ,lucrez cu carte de munca si as vrea sa ma angajez in paralel,ca secretara,2-4 ore pe zi , la un PFA .Ce trebuie sa faca pfa-ul (este infiintat fara angajati) si cum sa procedez?
Va multumesc
ciupop