Situatie in sistemul bugetar:
Sunt personal contractual in sistemul bugetar, pozitie de executie.
Seful departamentului economic este in concediu medical, de peste 1 luna calendaristica. Acesta este functionar public si beneficiaza de indemnizatie de conducere. In perioada concediului medical a susnumitului eu am fost numita prin ordin de catre conducatorul institutiei sef departament economic.
Beneficiez de indemnizatia de conducere a acestuia cat am ordin de preluare a atributiilor de conducere? Procentual raportat la salariul meu sau suma absoluta de care beneficiaza titularul pe stat?
Beneficiez de salariul de baza a acestuia cat am ordin de preluare a atributiilor de conducere?
Rog cine stie sa-mi mentioneze acte normative ce reglementeaza aceasta chestiune, deoarece am scotocit in Codul Muncii, legislatia ce priveste salarizarea in domeniul bugetar, contractul de munca la nivel national, si nu am gasit explicit.
Tin evidenta contabila la o societate de paza. Din martie si pana in prezent nu mai au nici un contract care sa genereze venituri si TVA colectat. Cheltuieli sunt in fiecare luna cu utilitati, leasinguri, etc. TVA-ul din documentele emise de furnizori mai este deductibil? Cheltuielile de orice natura, inclusiv cu cei 5 salariati nu mai sunt deductibile neavand venituri, dar TVA-ul cum il tratez? Cu stima, Monica Lauleanu.
Sunt in situatia de corecta un TVA declarat in plus de-a lungul a 4 ani cu aprox. 25.000 lei. Ce documente solicita la verificare organul fiscal in urma depunerii cererii de corectare erori materiale? Cu stima, Monica Lauleanu.
Am preluat de curand un grup de societati ale unui actionar. Actele au un circuit defectuos si ajung in contabilitate tarziu. Astfel am descoperit documente neinregistrate din anii anteriori si sunt convinsa ca voi mai gasi si in viitor. Corectiile le fac prin 1174 cf. OMFP 1752/2005. Intrebarea e: depun rectificativa la 101 in fiecare luna cand folosesc 1174 sau corectez tot ce gasesc de-a lungul anului si depun una singura in decembrie 2009?
Multumiri.
Pe langa "frumusetea" situatiei de mai sus, eu am gasit la o firma nou preluata si faptul ca inregistrarea mijlocului fix s-a facut la un curs istoric eronat. Deci am vraiste valoarea de achizitie a MF, 167 si 1687. Evident ca totul a debutat in 2006 si de-atunci 167 si 1687 au ajuns cu sold debitor. Ce pot sa mai "repar" in cazul asta?
Multumiri.
Salariatii ce isi efectueaza concediul de odihna conform planificarii efectuate mai au obligatia de a inainta o cerere scrisa angajatorului inainte de a intra in concediu?
Am o disputa pe acest subiect cu managerul societatii, dansul sustinand ca nu vede necesitatea acestei cereri decat in cazul salariatilor ce efectueaza concediul de odihna in alta perioada decat cea planificata.
Daca raspunsul este DA, care sunt consecintele in eventualitatea unui control care descopera lipsa tuturor cererilor?