Bună ziua , as vrea să stiu daca este obligatoriu sa se opreasca garanţii materiale persoanei care pe lângă sarcinile de serviciu ce ii revin la postul pe care il ocupa a mai primit si sarcini cu privire la activitatea de casier. Menţionez ca nu primeste nici un supliment salarial. Pana acum nu i s-a oprit garantie materiala , la control ni s-a atras atentia ca trebuie . Intrebarea mea a este daca exista aceasta obligatie chiar daca nu este pe funcţie de casier iar sumele rulate prin asa zisa caserie sunt extrem de mici. De asemenea unde se depun aceste garantii si ce trebuie facut , in cazul in care e obligatoriu si cine suporta cheltuielie aferente contului. Va multumesc
Nu , bani nu s-au recuperat , sumele taiat nu s-au returnat , s-au intregit salarile in trei etape 1 ian 2011, 1 iunie 2012 ultima in dec.2012 deci, ajungandu-se la valorile din perioada in care s-au taiat. Din pacate bugetari sunt de mai multe categorii, iar cei din care fac parte au salariile cele mai mici, si nu au beneficiat niciodata de alte drepturi care se acorda prin lege, cum ar fi tichetele de masa, prima de vacanta, de pasti sau de craciun etc.
Vă mulţumesc pentru răspunsuri, corect mi se părea ca sumele tăiate de guvern din salariile noastre să se restituie tuturor nu numai celor care au acţionat în instanţă , având în vedere ca au fost tăiate prin aceeaşi lege , hotărârea instanţei trebuia să se extindă asupra tuturor bugetarilor , din păcate nu toţi am avut anumite facilităţi şi informaţia necesare, majoritatea eram preocupaţi de cum vom putea sa ne achităm obligaţiile.
Buna ziua, vreau sa stiu , daca poate cineva sa-mi spuna , care sunt pasi de urmat prin care se pot recupera sumele taiate din salariu in urma masurilor luate de guvern in anul 2010 pana la data reintregirii salariilor in decembrie 2012. Din cate am inteles unii dintre bugetari au reusit acest lucru.
Din cate inteleg de la dvs. in carnetul de munca se pot face inregistrari si dupa 1 ian.2011. Din cate stiam unitatea era obligat la inchiderea cartilor de munca la data de 31.12.2010 ce urmau sa fie predat cu PV titularilor pana la 30 iunie 2011. In ceea ce priveste luarea legaturi cu inspectorul ITM, mentionez ca angajatorul este unitate bugetara si nu avea acelasi regim ca angajatorii privati.
Buna ziua, doresc sa stiu care sunt pasi de urmat in urmatoarea situatie: la solicitarea eliberari cartii de munca , am constatat ca nu sunt facute inregistrari din 2007 nu a fost dusa de angajator la scanat asa cu trebuia conform legii, si nici nu a fost inchisa in conditiile impuse de lege la 31.12.2010.
In unitatea noastra este in derulare un proiect cu fonduri externe, conform contractului se fac deplasari externe la anunite etape , acum s-a solicitat de finantatorul proiectului participarea si unei persoane care este beneficiar al rezultatelor .Intrebare : care este actul pe care trebuie sa-l fac eu ca angajator si persoana din exterior care participa la aceasta deplasare si care beneficiaza de trasnport cazare si diurna , mentionez ca nu spoate fi vorba de CIM sau Conventie civila. Va multumesc .
Multumesc, in aceste conditii vom desfiinta sindicatul, nu isi mai are rostul, de fapt prin actuala lege s-a dorit desfiintarea acestei forme de organizare.