avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1688 soluții astăzi
Forum Activitate mihai740

Activitate mihai740

am o societate inregistrata in noe 2002. aavut activitate pana in oct.2005. La aceasta data am suspendat activitatea pe 3 ani si am inchis punctul de lucru.TERMENUL DE GRATIE de reluarea activitatii a expirat, nu mai am de gand sa ma ocup de asa ceva(lemn),sunt asociat unuc, cum pot sa o radiez, lichidez cel mai simplu si care sa cel mai putin .mai exista radiere din oficiu?Sunt foarte bolnav, lucrez ca paznic si am vevituri foarte mici.Cat ar costa asemenea operatiune?VA SALUT!
avand o societate cu profil lemn activa din a11-2002 pana a10- 2005 am acumulat o datorie la fondul de mediu de350lei. in noe.2008 am primit o deczie si apoi o somatie de executare silita cu suma de 1004 lei calculte ca majorari.nestiind de unde privine suma deoarece am suspendat activitatea societatii in oct.2005 si nu am primit nici o notificare de la fondul de mediu pana acumm. in luna martie am reusit sa lamuresc lucrurile si am trimis suma prin mandat postal la fondul de mediu BUCURESTI, cum pot afla daca sa primit suma si daca amm fost scos de pe lista datornicilor sau cum se numeste.2 care este cea mai simpla procedura si mai ieftina de a radiasau lichida societatea..MULTUMESC#-o#-o
Răspuns la discuția contract de munca