avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 851 soluții astăzi
Forum Activitate muraruioana

Activitate muraruioana

Buna seara.Am si eu niste nedumeriri.Intai as vrea sa spun ca sunt studenta la zi.Inca din scoala generala,de cand a murit tatal meu primesc pensie de urmas.Intre timp m-am casatorit.precizez ca nu detin alte venituri in afara acestei pensii,si implicit nu am carte de munca.Voiam sa ntreb daca m-am casatorit mai pot primi pensia??Si o a doua intrebare ar fi legata de indemnizatia primita de mamici.Am un bebe de 1 luna si stiu in mod cert chiar de la starea civila ca datorita faptului ca sunt studenta pot primi indemnizatie.Insa ce nu stiu nici dumnealor este ca in cazul in care primesc in continuare pensia,atunci voi putea primi si indemnizatie?Sau trebuie sa aleg una din ele?Dumnealor spun ca s-ar putea sa pot primi deoarece pensia nu este considerata venit.Astept raspuns.Va multumesc
Răspuns la discuția Buna-divort
As vrea sa mai intreb ceva.As dori ca acest copil sa nu aibe legatura cu el,nu vreau sa l recunoasca,deoarece nu am nevoie de scandal toata viata.Exista o astfel de posibilitate?Sa se faca cumva ca el sa nu aibe nici un fel de treaba cu copilul.
Răspuns la discuția Buna-divort
In ceea ce privesc amenintarile respective,sunt scrise pe meesenger si salvate.Iar martori am,inclusiv mama are care a fost atacata de aceasta femeie chiar in fata blocului.
Discuție Buna-divort