avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 854 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pensie de urmas si indemnizatie pentru CCC
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pensie de urmas si indemnizatie pentru CCC

Buna seara.Am si eu niste nedumeriri.Intai as vrea sa spun ca sunt studenta la zi.Inca din scoala generala,de cand a murit tatal meu primesc pensie de urmas.Intre timp m-am casatorit.precizez ca nu detin alte venituri in afara acestei pensii,si implicit nu am carte de munca.Voiam sa ntreb daca m-am casatorit mai pot primi pensia??Si o a doua intrebare ar fi legata de indemnizatia primita de mamici.Am un bebe de 1 luna si stiu in mod cert chiar de la starea civila ca datorita faptului ca sunt studenta pot primi indemnizatie.Insa ce nu stiu nici dumnealor este ca in cazul in care primesc in continuare pensia,atunci voi putea primi si indemnizatie?Sau trebuie sa aleg una din ele?Dumnealor spun ca s-ar putea sa pot primi deoarece pensia nu este considerata venit.Astept raspuns.Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Dan Top , Avocat 05:27, 1 Septembrie 2010
Nu are relevanra ca v-ati casatorit daca va aflati in continuarea studiilor aveti dreptul la ensie de urmas pina la 26 de ani.Pensia de urmas nu este consuderata venit profesional asa ca p[utetui sa pobtineti si indemnizatia pentru cresterea copilului

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie de urmas andreea-nicoleta andreea-nicoleta Buna ziua, Am si eu o nelamuriire:in prezent sunt studenta anul II,la invatamantul de zi, la o facultate de stat, nu am niciun fel de intrerupere a studiilor ... (vezi toată discuția)
Nu pot face 2 facultati daca primesc pensie de urmas de la m.a.i? omnia omnia Buna ziua.Tocmai vin de la Casa de pensii unde am depus adeverinta de studenta in anul II,zi.Doamna de la ghiseu mi-a raspuns la intrebarea:\"Pana la ce varsta ... (vezi toată discuția)