avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 709 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... nu pot face 2 facultati daca primesc pensie de urmas ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

nu pot face 2 facultati daca primesc pensie de urmas de la M.A.I?

Buna ziua.Tocmai vin de la Casa de pensii unde am depus adeverinta de studenta in anul II,zi.Doamna de la ghiseu mi-a raspuns la intrebarea:"Pana la ce varsta primesc pensie daca sunt stundenta?" in urmatorul fel:"Pana ;la varsta de 26 ani,dar nu ai voie sa faci decat o singura facultate si masterul".Problema e alta eu am 22 de ani,dar dupa terminarea liceului am inceput cursuri la o fundatie,o scoala postliceala,1 an ,nu am luat examenele am ramas repetenta,am inceput iar scoala in anul 1,dar pana la urma am renuntat si la a 2 incercare de a o termina deoarece am fost plecata din tara cateva luni,neprezentandu-ma la examene.Acum sunt studenta in anul 2 la Spiru si am toate examenele luate.Problema este alta,ma poate trage cineva la raspundere pentru cei 2 ani in care am facut acea scoala postliceala,pe care nu am terminat-o si pensia am primit-o in continuare?Va multumesc anticipat.un week-end placut.
omnia a scris:

Problema este alta,ma poate trage cineva la raspundere pentru cei 2 ani in care am facut acea scoala postliceala,pe care nu am terminat-o si pensia am primit-o in continuare?

La intrebarea dvs. de mai sus, care n-are legatura cu titlul topic-ului, raspunsul este, evident, da. Ma mir ca pana acum nu ati primit nicio decizie de debit de la cei de la MAI.

Puteti sa faceti cate facultati doriti pana cand impliniti 26 de ani, nu exista nicio prevedere legala care sa interzica acest lucru. Adeverinta care atesta continuarea studiilor o veti duce, anual, de la o singura facultate.

Consilier juridic,
Gabriela Pintea