avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 555 soluții astăzi
Forum Activitate Corina T.

Activitate Corina T.

Buna ziua!

Am urmatoarea intrebare: am fost solicitata pentru legalizarea unei imputerniciri; intrucat nu am experienta in astfel de proceduri, as avea nevoie de cateva lamuriri din partea celor cu experienta :">
1. este indicat sa fac traducerea scrisa si legalizata inainte de intalnire propriu-zisa?
2. este normal sa mi se solicite sa fac pe loc traducerea si sa semnez pt aceasta (orala fiind?)

as dori sa stiu care este procedura legala.
va multumesc! :)
Buna ziua!

Am si eu o intrebare: o prietena vrea sa-si transfere copilul de la o scoala privata la una de stat. Ar vrea sa stie conditiile in care se poate si legislata care o sustine in acest sens pentru anu avea probleme; de asemenea, de unde poate afla daca o institutie este acreditata provizoriu sau permanent?


Va multumesc!

Buna seara!

Situatia este in felul urmator: imi expira abonamentul la o teelfonie mobila (si anume Orange), ma duc sa -l prelungesc, mi se ofera posibilitatea sa achizitionez si un telefon, pe care l-am luat prelungind abonamentul cu 2 ani (voiam de fapt o prelungire numai de 1 an, insa la 2 ani pretul scadea). Reclama, raportul calitate-pret au fost factorii care m-au convins sa-l iau.
Ideea este ca il am de 3 zile si deja se blocheaza, apare ecran albastru, etc. Am sunat la ei, mi s-a spus ca poate fi returnat si m-a indrumat catre un orange shop. Ulterior, m-am dus, unde am dat peste un angajat recalcitrant care mi-a spus ca legea de returnare a unui produs defect in termen de 10 zile nu este valabila si trebuie sa-l bag in service.#-o mi-e teama, dupa cum s-a mai intamplat multora. sa spuna ca e prob de soft si sa mi-l dea la fel.

Frustrarea mea este legata de faptul ca, lasand la o parte aspecte ce tin de "fidelitate", in sensul ca suntem 4 oameni cu abonament de vreo 14 ani in retea, as fi vrut sa mi se ofere drepturile esentiale de consumator.


1. Intrebarea este urmatoarea: exista o lege prin care se poate returna un produs in termen de 10 zile? Daca da, care este aceasta si in ce conditii se aplica? (pt. ca presupun ca au mentionat in contract/garantie ceva care sa nu-i oblige in acest sens.
2. care ar fi sansele de reusita in cazul in care as face reclamatie la opc?
3. As vrea pur si simplu, o inlocuire a produsului cu un altul pt aceeasi suma (nu se bune problema de scontrare, desi nu m-as plange daca as putea si asta) :">

Multumesc tuturor care au rabdarea si amabilitatea sa ma ajute in aceasta prob! ;)