avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 766 soluții astăzi
Forum Activitate soso35

Activitate soso35

Va multumesc pentru raspunsuri
Buna seara.Am o nelamurire si speram sa ma puteti ajuta.Sunt angajata unui spital de stat cu contract de munca pe durata nedeterminata.Acum sunt insarcinata si sunt in concediu medical cu un cod de indemnizatie 01,din data de 19.12.2012.intrebarea mea este urmatoarea:In acest moment C.I.M. este suspendat?:-/
Multumesc ptr. raspuns
Am vorbit din nou cu cei de la serviciul clienti si mi-au reactivat numarul dar obligat fiind sa accept un abonament mai mare si o perioada contractuala de 12 luni. Sunt scarbit de practica lor , am facut deja sesizare la O.P.C. si daca nici asa nu se rezolva singura solutie ramane portarea.
Buna ziua .
Am avut o cartela prepay la [editat de admin] pe care am trecut-o pe abonament in urma cu aproape 3 ani, incheiind cu acestia un contract pe doi ani. Perioada contractuala a expirat din ianuarie si am cerut acum o luna trecerea inapoi la prepay. [editat de admin] a spus ca nu se poate ....ori raman pe abonament ori se inchide definitiv , ceea ce au si facut , astazi au inchis numarul .
Este un abuz acest lucru ? Daca da, unde pot rezolva problema ? O.P.C.-ul ?
Nu poate nimeni sa ma ajute ?:((
Buna ziua