Buna ziua
Am cumparat un triplu auto ptr. bricheta si in momentul cand am conectat incarcatorul dispozitivului GPS acesta a luat foc (incarcatorul). Am mers la centrul comercial de unde am achizitionat acel triplu , le-am spus problema si am cerut contravaloarea acestuia si inlocuirea incarcatorului ars. Dupa ce au constatat ca am dreptate ( au ars un incarcator nou din magazin) mi s-a restituit contravaloarea triplului si m-au asigurat ca-mi vor schimba si incarcatorul gps ars. Problema este ca nu au modelul acesta de incarcator, nu au avut si probabil nu-l vor primi .Dupa aproape doua saptamani am fost iar la magazin unde mi s-a spus ca urmeaza sa ia legatura cu producatorul triplului sa ma despagubeasca acestia ptr. incarcator.
Intrebarea mea este : magazinul ma poate amana la nesfarsit sau are un termen in care trebuie sa-mi inlocuiasca incarcatorul , eventual tot sistemul gps (daca nu se gaseste incarcator) ?
Va multumesc anticipat.
Pentru produsul vandut ati primit banii inapoi. Din acest punct de vedere comerciantul si-a indeplinit obligatia.
Pentru alte pagube care le-a cauzat produsul defect in cea mai mare parte din cazuri, vanzatorul nu poarta raspunderea. Raspunzator este in general producatorul bunului, nu vanzatorul. Daca totusi vanzatorul incearca sa rezolve el problema este foarte bine, el cunoaste producatorul si il poate informa ca eventual nu ii va mai oferi produsul spre vanzare. Daca nu sunteti multumit, trebuie sa va adresati d-voastra direct producatorului, si sa sperati ca acesta va reactiona mai repede.