avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 870 soluții astăzi
Forum Activitate axeldot

Activitate axeldot

Buna ziua , sotia detine o firma de confectii cu un nr de aprox 15 angajati ,sediul social in mediu urban ,punct de lucru in mediul rural.Firma este infiintata in 2009 , are activitate incepand cu 2010 si a terminat pe profit.

As dori sa stiu daca pot accesa fonduri pentru achizitia de utilaje .

Daca este pe forum vre o firma specializata , as dori sa colaboram.
Va multumesc anticipat.
Buna ziua , as dori sa stiu daca pot beneficia de fonduri in cadrul programului "tanarul fermier" si de asemeni sunt interesat de ce conditii ar trebui sa indeplinesc pentru a beneficia de aceste fonduri.(mentionez ca detin niste teren viticol aprox 2 ha)
Daca este pe forum vre o firma specializata cu care as putea colabora ,astept cu interes un raspuns.

De asemeni , sunt medic stomatolog si detin doua cabinete , unul in mediul rural , si altul in mediu urban.Toate achizitiile si modernizarile le am facut din fonduri proprii , si as fi interesat daca as putea beneficia de fonduri pentru extindere/modernizare/achizitie de aparatura pentru aceste cabinete.

Va multumesc anticipat.
Răspuns la discuția societate pentru medic stomatolog
In legea 95 scria ceva de genul ca 'Exercitarea profesiei de medic dentist este incompatibilă cu exercitarea în calitate de medic dentist, în mod nemijlocit, de acte şi fapte de comerţ;'Am inteles ca si la registrul comertului trebuie sa dau o declaratie pe propria raspundere ca nu sunt medic.