avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 392 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale societate pentru medic stomatolog
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

societate pentru medic stomatolog

Buna ziua , sunt medic stomatolog inscris la CMDR si as vrea sa imi fac o societate unde sa fiu asociat unic si administrator.Am inteles ca avand profesia de medic nu am dreptul sa am firma. Ma puteti ajuta sa stiu in ce masura imi pot deschide firma ? Precizez ca nu am posibilitate sa fac firma pe numele altei persoane.Ma gandeam ca daca as face un offshore poate as putea rezolva aceasta problema, firma fiind astfel infiintata in alt stat unde este o alta legislatie? mentionez ca firma va fi in domeniul confectiilor si ma gandesc cum voi putea face acte muncitorilor daca ei lucreaza in romania si firma e in alt stat? Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: axeldot , utilizator 12:40, 31 Mai 2009
Cine v-a spus ca datorita faptului ca sunteti medic nu puteti infiinta un S.R.L. ?
Paoate ca aceasta interdictie este valabila strict raportat la faptul ca nu puteti profesa medicina / activitatea de medic stomatolog in cadrul unui S.R.L. ci doar in cadrul unui cabinet medical.
Cat priveste infiintarea unui S.R.L. in cadrul caruia urmeaza sa desfasurati o cu totul alta activitate, nu cred ca exista vreun impediment, mai ales ca nu sunteti fuctionar public.
In legea 95 scria ceva de genul ca 'Exercitarea profesiei de medic dentist este incompatibilă cu exercitarea în calitate de medic dentist, în mod nemijlocit, de acte şi fapte de comerţ;'Am inteles ca si la registrul comertului trebuie sa dau o declaratie pe propria raspundere ca nu sunt medic.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură