avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 623 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Contract de colaborare si inscriere in Colegiul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Contract de colaborare si inscriere in Colegiul Medicilor Dentisti

Buna seara,

Sunt medic dentist din anul 2014. Doresc sa ma inscriu in CMDR si vin cu rugamintea sa analizati cazul meu. Lucrez ca reprezentant medical cu atributii de consiliere produse de profilaxie in stomatologie.
Mai jos vedeti raspunsul pe care l-am primit de la Colegiul Medicilor Dentisti.

Va rog sa imi transmiteti o modalitate legala de incadrare in Colegiul Medicilor Dentisti dar si de colaborare in acelasi timp cu firma de distributie.


Raspuns CMDR:
Potrivit prevederilor art. 490 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sănătății, republicată, cu modificările ulterioare, denumită in continuare şi legea nr. 95/2006, exercitarea profesiei de medic dentist este incompatibilă cu:
a) calitatea de angajat sau colaborator at unităților de producție ori distribuție de
produse farmaceutice, materiale sanitare sau materiale de tehnică dentară;
b) exercitarea in calitate de medic dentist, în mod nemijlocit, de activități de producție,
comerț sau prestări de servicii;
) orice ocupație de natură a aduce atingere demnității profesionale de medic dentist
sau bunelor moravuri;
d) starea de sănătate fizică sau psihică necorespunzătoare pentru exercitarea acestei profesii, atestată ca atare prin certificat medical eliberat de comisia de expertiză medicală şi recuperare a capacității de muncă;
e) folosirea cu bună știință a cunoştințelor medico-dentare în defavoarea sănătății
pacientului sau în scop criminal.
Excepție de la prevederile alin. (1) lit. b) fac activitáțile de prevenție de medicină
dentară.