buna ziua.
am o firma privata,
care in urma derularii unui contract de prestari servicii incheiat cu o primarie rurala,
am de recuperat o suma importanta de bani.
mentionez ca serviciul a fost prestat integral (pr vb predare primire a documentatiei), iar plata efectuata de primarie a fost partiala fata de cea facturata (in f mica masura).
conform HG 264/2003 art. 1:
"Ordonatorul de credite, în calitate de parte contractantă într-un contract de achiziţie publică sau într-un contract de finanţare, are dreptul să efectueze plăţi în avans către contractant, într-un procent de până la 30% din valoarea contractului."
si art. 8:
"(2) Pentru realizarea programelor, proiectelor şi acţiunilor finanţate din fonduri externe nerambursabile, acordarea avansurilor se va putea realiza în condiţiile prevăzute în memorandumurile de finanţare."
intrebare: pentru un contract de achizitie publica finantat din fonduri externe nerambursabile, in lipsa unor conditii/mentiuni referitoare la avansuri in cadrul memorandumului/regulamentului de finantare, asa cum este specificat la art. 8, ce se va aplica:
- aplicam art. (1) din HG 264/2003, cu avans maxim de 30%
sau
-aplicam un avans indiferent de valoare ...de ex 80%, 90%...?
in mod normal... platile se fac de la fosta agentie sapard... actuala apdrp...
ordonatorul principal de credite.... dir gen al acestei institutii...
plata se face ... dupa aprobarea min fin si min agriculturii, prin am-ul propriu, ... dar ordonatorul... este dir gen al apdrp....
consulta ghidurile POS POR si POS CCE. vei gasi inf pe care le cauti. daca esti si asa nelamurit... apeleaza la un consultant... pentru informare nu se percep taxe.
BUNA ZIUA
DACA STIE CINEVA... CAM CAT POATE LUA IN MEDIE... UN ADMINISTRATOR.. PENTRU UN BLOC CU 3 SCARI DE 10 ETAJE?... ASA... APROXIMATIV ... CAM CAT ESTE ACUM SALARIUL...
AM AFLAT CU STUPOARE CA ADMINISTRATORUL DE LA BLOCUL MEU... PRIMESTE 12 MIL / LUNA... SI MI SE PARE F MULT... MAI ALES CA ESTE F CONTESTAT... DAR NIMENI NU IA POZITIE...