avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 425 soluții astăzi
Forum Activitate mariucanduluna

Activitate mariucanduluna

Ii data de 20.10.2011 ma aflam la servici,iar in urma unei sedinte fiind luata tare "in primire" de seful de magazin, am cazut din picioate,lesinind.S-a apelat la ambulanta ,fiind dusa la urgente cu diagnostic "ATAC DE PANICA",in urma caruia am primit de la medicul de familie,concediu medical 10 zile(21.10.2011-30.10.2011),reteta si trimitere la psihiatru.Acest incident se poate incadra ca fiind accident de munca si in ce conditii? Pe certificatul medical, medicul de familie a trecut cod 01-boala obisnuita.
In urma acestei intimplari vreau sa-mi dau demisia si nu vreau sa mai aud de ei in veci.
Buna ziua.
Sunt in concediu medical pe perioada 21.10.2011-30.10.2011 adica 10 zile.Pe data de 31.10.2011 trabuie sa ma intorc la servici dar nu mai doresc sa continui sa lucrez la acea firma.Pot sa-mi scriu demisia cu data de 31.10.2011. Mentionez ca nu vreau sa ma intorc la acel loc de munca sub nici o forma.
In cazul prezentarii demisiei se mai acorda preaviz.
Va multumesc.
Buna ziua.Lucrez la un market in calitate de casier,iar casiera sefa a luat decizia de a intocmi un proces verbal in care solicita si mentioneaza ca doreste de la sine putere sa faca o derogare de la regulamentul de ordine interioara privind desfasurarea activitatii in departament. Solicita confirmarea prin semnatura in acel proces verbal.
Va rog sa-mi raspundeti daca procedura este legala.
In ce conditii se fac derogari de la ROI ,cine are calitatea sa o faca .
Am procedat corect ca am refuzat sa semnez.
Multumesc. Astept raspuns urgent ,maine am sedinta.