avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 808 soluții astăzi
Forum Activitate razvy_balan

Activitate razvy_balan

In timpul unui transport avem o dauna totala. Cu furnizorii avem contract iar marfa este asigurata. Furnizorul ne-a facturat marfa cu mentiunea "dauna". Noi urmeaza sa incasam dauna de la asigurari.
1) Care este tratamentul fiscal al bazei si a TVA-ului aferente marfii dauna?
2) Ce se intampla cu cheltuiala care nu este acoperita de asigurari?
3) Se colecteaza TVA la venitul primit de la asigurari?

Va multumesc anticipat
Răspuns la discuția Deducere TVA factura prin email
Va multumesc.
Buna ziua. O factura fiscala pentru prestari servicii, primita prin email, in format word, fara semnatura digitala sau fara stampila si semnatura, poate constitui un document in baza caruia sa exercitam dreptul de deducere a TVA-ului aferent?
Daca se poate o trimitere la Codul fiscal/CPF .
Multumesc anticipat
Discuție D112
Buna ziua,
In situatia in care membrii unui consiliu de administratie, care pana la data de 30.06.2012 au fost asigurati in sistemul public de pensii in baza declaratiilor individuale de asigurare depuse la Casa Teritoriala de Pensii, iar in prezent, incepand cu 01.07.2012 nu se mai regasesc in categoria persoanelor care au obligatia sa se asigure in sistemul public de pensii cf art. 6, alin .1 din Legea 263/2010, trebuie cuprinse in D112 retinerile de 10,5% pt asigurat si 20,8% pt angajator.
De asemenea, este necesara intocmirea de contracte de munca individuale cu membrii cons. de administratie, avand in vedere ca acestia au fost numiti de AGA, iar presedintele cons. de administratie are contract de administrare?
Multumesc anticpat.
In cazul unei fundatii, cu un singur membru fondator, care ocupa functia de director, acesta doreste plecarea lui din fundatie si sa ramana fundatia la persoana X, care nu este angajata inca in cadrul fundatiei. Ce pasi ar fi de urmat?
Eu m-am gandit ca trebuie facut un act aditional prin care se cesioneaza partile sociale, si apoi acel act aditional depus la judecatorie sau reg. com. ?
Va multumesc anticipat.
Sorry, nu am dus pana la capat intrebarea. Mea Culpa pt postul anterior
Certificatul de atestare fiscala este emis de oraganul fiscal competent, nu de aministratia publica locala. Termenul este in continuare 5 zle lucratoare conform Ordin 752/2006. In Ordinul 2014/2011, care aduce modificari ordinului 752/2006 nu se face referire la termenul de eliberare, deci acesta ramane cel prevazut initial.
De preferinta, ca ajutor, verificati si modalitatea de stnigere a creantelor publicata pe site-ul finantelor la fiecare inecput de luna, in preajma zilei de 12. Asa va verificati si soldul achitat si vedeti si pe ce impozite au "mers" banutii. Poate distributia din contul unic s-a efectuat diferit de cum ati dorit dumneavoastra.
punctul e) este in general facultaiv ... puteti trece in cerere sectiune mentiuni si cmpletai cu "nu exista" . El se refera la societatile care au beneficiat deja de esalonare si doresc o noua esalonare.
Model tip nu exista. Dosarul de cerere trebuie sa cuprinda toate "hartiile" prevazute la Art. 3 din Ordinul 1853/2011