Buna ziua.Pe scurt-vandut casa cu teren de 200 mp in acte.Dupa 3 ani actualul proprietar ma suna si spune ca de fapt,real sunt 300mp la casa respectiva,delimitate de gard de 45 ani.Pot fi atacat in instanta?Sunt obligat sa-i ajut cu imputernicire sa recupereze de la stat restul de teren,tinand cont de faptul ca am vandut exact cum scrie in acte=200mp?
Buna ziua.Pe scurt-vandut casa cu teren de 200 mp in acte.Dupa 3 ani actualul proprietar ma suna si spune ca de fapt,real sunt 300mp la casa respectiva,delimitate de gard de 45 ani.Pot fi atacat in instanta?Sunt obligat sa-i ajut cu imputernicire sa recupereze de la stat restul de teren,tinand cont de faptul ca am vandut exact cum scrie in acte=200mp?
Buna ziua.Am si eu o problema.Sunt medic la un Dispensar TBC si am o intrebare.Daca o colega din dispensar se imbolnaveste de TBC la locul de munca,documentat cu radiografii anuale anterioare si este obligata sa plece in concediu de boala,este normal sa primeasca o indemnizatie de concediu de 100% din salariu de baza dar fara sporul de periclitate ce se acorda in cazul in care lucreaza inmod normal?Adica mai clar pierde sau nu sporul de periclitate tinand seama ca s-a imbolnavit in cadrul institutiei?Mutltumesc pentru raspuns,cu stima,Adrian
Buna.Daca lucrez in domeniul medical si nu sunt membru de sindicat,este legal sa se retina din salar o anumita sima pentru sindicat lunar,fara sa fiu nici macar instiintat despre aceasta.Cu stima,dr Boros