avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 428 soluții astăzi
Forum Activitate nykolmaria

Activitate nykolmaria

dupa absolvirea facultatii de turism am intrat in somaj iar acum mi-am gasit de lucru dar nu pe profilul meu ci ca gestionar,.am si eu 2 intrebari:
1) angajatorul daca ma angajeaza in ultima luna de somaj are anumite avantaje, facilitati?
2) salariul de incadrare poate sa fie salariul minim pe economie sau este nevoit sa ma incadreze cu salariul pentru studii superioare? va multumesc!
Răspuns la discuția se poate cotiza din urma?
am mai deschis acest subiect.sunt studenta in anul 3 si insarcinata.deja am aproape 5 luni...stiu ca legea pt studente a intrat in vigoare pe 18 iunie anul acesta dar nimeni nu stie nimic....nu au venit normele...nu stiu ce sa cred.pana o sa nasc o sa se elaboreze acele norme sau nu????
Răspuns la discuția se poate cotiza din urma?
am fost si m-am interesat la ei si se pare k exista legea dar nu sunt normele....as vrea mai multe explicatii,,,cand se da o lege nu se dau si normele????
Răspuns la discuția se poate cotiza din urma?
am citit pe internet si am inteles ca nu beneficiez de prenatal(indemniz de crestere a copilului) decat daca as naste dupa obtinerea licentei,mai exact la o luna sau doua dupa, atunci cand beneficiez de somaj.in cazul in care il nasc mai inainte,iar in cazul meu in martie nu pot beneficia de acest prenatal.
sunt studenta in anul3 si sunt insarcinata.am inteles k nu o sa pot lua prenatal decat daca nasteam dupa obtinerea licentei..iar sotul meu lucreza de 5 ani dar anu' acesta si-a schimbat locul de munca,facand o intrerupere de 2 luni.la noua firma unde el lucreaza abia acum ii fac carte de munca.intrebarea este daca se poate cotiza din urma?pentru ca stim ca pentru prenatal e nevoie de a lucra in ultimul an,12 luni consecutive...iar daca se poate cotiza din urma,unde??vrem mai multe informatii..