Folosindu-se de un dosar de executare silita, deschis de o banca in 2013, cu privire la doua titluri executorii in baza a doua contracte - unul de card bancar si celalalt de credit bancar, Investcapital a deschis (nu a reluat) in 2021 alt dosar de executare (ulterior cesiunii creantelor de catre banca, firmei Kruk, care la randu-i a cesionat creantele, la aceeasi data, firmei Investcapital).
Dosarul a fost deschis cu alt Birou Executor Judecatoresc (BEJ), pentru titlul executoriu in baza contractului de credit bancar.
Ulterior am aflat ca in dosarul din 2013, BEJ a incetat executarea silita pentru cardul de credit, din lipsa de fonduri.
Acum, Instanta de apel, considera in motivarea hotararii ca cele doua titluri executorii sunt in interdependenta, adica - in momentul in care BEJ a notificat incetarea executarii pentru cardul de credit, automat a incetat executarea si pentru creditul bancar si la deschiderea noului dosar din 2021, prescriptia s-a suspendat in baza art. 708 alin.1 pct.3 C.pr.civ.
Va rog sa indicati, care este temeiul legal, in baza caruia cele doua titluri executorii nu sunt tratate in mod distinct.
Va multumesc!
Multumesc pentru raspuns. Am citit si eu anterior articolul 3 (2) din Legea 176/2010, pe care l-ati citat, insa, neavand copii iar bunurile fiind separate, mai exista aceasta obligativitate?
Multumesc anticipat!
Daca intre soti exista o Conventie Matrimoniala - regimul separatiei de bunuri, este obligatoriu ca, la completarea declaratiei de avere a sotului (care este functionar public cu statut special), sa fie mentionat si venitul sotiei (care este angajata la firma privata)?
Daca da, va rog precizati in baza carui articol de lege.
Va multumesc anticipat!
Da, asa as vrea. La numele meu - Irimia Nicoleta, as vrea sa fie introdus "H" (de la prenumele tatalui), devenind Irimia H. Nicoleta
Va multumesc frumos!
As vrea sa adaug la numele meu, initiala tatalui.
Va rog sa ma ajutati cu informatiile necesare pentru un astfel de demers, daca este posibil.
Multumesc anticipat,
Irimia Nicoleta
Firma noastra are sediul social intr-un birou al unui centru de afaceri, in baza unui contract de inchiriere. Urmare unor lucrari de renovare generala a centrului de afaceri, proprietarul ne-a pus la dispozitie un alt birou in aceeasi cladire.
Trebuie sa efectuam vreo formalitate anume?