In cazul in care apartamentele sunt vandute, dar inca nici nu este luata Autorizatia de Construire Bransament, deci Avizul Tehnic de Racordare este destul de departe, ce sfaturi imi puteti da?
Mentionez ca in acest moment platim o factura comuna (vine pe o persoana fizica - dezvoltator) pe care o impartim pe baza unor indecsi furnizati de contoarele individuale.
Dezvoltatorul a contractat o firma care se ocupa de aceste aspecte, dar impresia este ca nu face decat sa traga de timp, de aproximativ un an suntem in aceeasi situatie.
Asociatia de proprietari este constituita si pentru fiecare apartament exista obligatia contractuala de a livra apartamentele legate la utilitati si contorizate.
Livrarea am facut-o impreuna cu o ruda (ce nu are legatura firma) care m-a ajutat la transport. Tinand cont de aceasta relatie de rudenie, marturia are vreo valabilitate in fata instantei?
Din start recunosc greselile si lipsa unor documente justificative pentru problema de mai jos. Nu le voi mai repeta, dar caut sfaturi acum.
In urma unor discutii si negocieri am primit o comanda pentru unele produse. Fiind prima colaborare cu aceasta firma am solicitat plata unui avans de 100% din valoarea marfurilor. Avans ce a fost platit. Clientul fiind presat de timp si facand totusi plata in avans am ales sa nu il mai presez si eu cu semnarea si negocierea unui contract. De asemenea, in momentul livrarii marfii nu am avut un document justificativ la mine, pentru a fi semnat (factura, aviz de expeditie sau nota de receptie) si a dovedi receptia marfurilor. M-am gandit ca aceasta este o formalitate ce urma sa o rezolv in zilele urmatoare
Dupa cateva zile am fost anuntat de client ca anumite produse din totalitatea comenzii nu sunt conforme cu asteptarile lor (dar eu sunt de parere ca sunt conforme cu ce au cerut), solicitand livrarea unei comenzi suplimentare, fara vreo plata in avans sau semanrea unui contract.
De asemenea se folosesc de faptul ca nu au semnat vreo factura sau contract pentru a forta nota solicitand preturi si conditii ce nu pot si indeplinite. Au ajuns inclusiv la argumente ca ei nu au primit marfa, desi am livrat-o personal, solicitand fie livrarea unei comenzi suplimentare in conditii imposibil de oferit, fie returnarea avansului.
Ce solutie am in acest caz? Ce sanse au ei sa isi recupereze avansul pentru marfa pe care "nu" am livrat-o?
In primul rand vreau sa multumesc tuturor celor care mi-au raspuns. In al doilea rand as cere din nou un raspuns clar (DA sau NU). In general cei care mi-au raspuns s-au referit la facilitatea microintreprinderii de a plati impozit pe venit si conditiile ce trebuiesc inceplinite, precum si obligativitatea impozitarii profitului in cazul incalcarii anumitor conditii. Eu intreb daca benevol pot trece "de maine" la impozitarea pe profit, fara a mai astepta sfarsitul anului fiscal pentru a depune declaratia 010. Multumesc anticipat
Buna ziua! In aceasta primavara am infiintat o firma. Am ales plata impozitului pe venit cu toate conditiile aferente. Momentan situatia m-ar forta sa trec aceasta firma pe optiunea de plata a impozitului pe profit. Mentionez ca nu am depasit nici CA 100.000 euro, nici nu am multi angajati si nici venituri din consultanta mai mari de 50%. Mai este posibila anul acesta trecerea la plata pe impozitul pe profit si in ce conditii? Multumesc anticipat