Din start recunosc greselile si lipsa unor documente justificative pentru problema de mai jos. Nu le voi mai repeta, dar caut sfaturi acum.
In urma unor discutii si negocieri am primit o comanda pentru unele produse. Fiind prima colaborare cu aceasta firma am solicitat plata unui avans de 100% din valoarea marfurilor. Avans ce a fost platit. Clientul fiind presat de timp si facand totusi plata in avans am ales sa nu il mai presez si eu cu semnarea si negocierea unui contract. De asemenea, in momentul livrarii marfii nu am avut un document justificativ la mine, pentru a fi semnat (factura, aviz de expeditie sau nota de receptie) si a dovedi receptia marfurilor. M-am gandit ca aceasta este o formalitate ce urma sa o rezolv in zilele urmatoare
Dupa cateva zile am fost anuntat de client ca anumite produse din totalitatea comenzii nu sunt conforme cu asteptarile lor (dar eu sunt de parere ca sunt conforme cu ce au cerut), solicitand livrarea unei comenzi suplimentare, fara vreo plata in avans sau semanrea unui contract.
De asemenea se folosesc de faptul ca nu au semnat vreo factura sau contract pentru a forta nota solicitand preturi si conditii ce nu pot si indeplinite. Au ajuns inclusiv la argumente ca ei nu au primit marfa, desi am livrat-o personal, solicitand fie livrarea unei comenzi suplimentare in conditii imposibil de oferit, fie returnarea avansului.
Ce solutie am in acest caz? Ce sanse au ei sa isi recupereze avansul pentru marfa pe care "nu" am livrat-o?
Livrarea am facut-o impreuna cu o ruda (ce nu are legatura firma) care m-a ajutat la transport. Tinand cont de aceasta relatie de rudenie, marturia are vreo valabilitate in fata instantei?