avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi
Forum Activitate lumy_elly

Activitate lumy_elly

Răspuns la discuția Inchidere SRL
Am uitat sa mentionez ca firma nu are nici un fel de datorii la stat sau la furnizori (adica toata erau achitate la timp), iar contabila probabil pentru a-si mai lua un ban mi-a spus pana aflu ce trebuie facut sa o lasam pe avarie, adica doar depune 2-3 hartii la ANAF, dar activitate nu mai are din august 2012 mai ales ca este vorba de o agentie de turism, iar in urma unui control de rutina de la Ministerul Turismului am facut solicitarea retragerii licentei de turism, numai datorita ei puteam sa functionez. Si cel mai important firma nu este pe profit. Si pana nu am terminat cu toti turistii care achizitionasera pachete turistice si si-au efectuat sejurul, nu am dorit sa ma apuc de inchiderea SRL pentru ca nu vroiam sa le creez suspiciuni mai ales ca furnizorii erau platiti imediat ce primeam factura de la ei.
Discuție Inchidere SRL
Buna ziua!

Doresc sa inchid SRL, care nu mai are activitate, dar am o problema si nu stiu care sunt pasii sau ce anume trebuie facut, sau cui sa ma adresez. Suntem 3 actionari 45%, 30% si 25% actiuni, primii 2 care detin majoritatea doresc inchiderea, iar al treilea nici macar nu mai poate fi contactat si desi nu a adus nici un fel de capital (cel care detine doar 25% - lucru ce se poate dovedi), in martie 2011 cand s-a discutat o posibila inchidere ne-a cerut sa ii cumparam actiunile si nu e vorba de o suma modica ci de multe sute de euro daca nu mii. Spun inca o data, nu a adus nici un fel de capital, decat si normal cei 25% din 200 lei cu cat a fost infiintata firma. Pot sa o inchid fara al 3-lea actionar in conditiile in care cei 2 majoritari doresc inchiderea? Trebuie sa fie si el de fata la semnarea actelor de inchidere sau poate fi doar anuntat? Multumesc frumos.
Pentru o persoana care stie ce trebuie facut 500 lei reprezinta o suma intr-adevar suficienta. Activitatea necesita cate o intalnire de 1 ora pe saptamana si 1 ora acasa pt. PFA. Nu sunt necesare nici studiile superioare nici master-ul. Acestea reprezinta pe zi ce trece falsa impresie ca dam activitatii o mai mare valoare. Este total gresit ! Din experienta pe care am avut-o cu mai multe persoane, cu cat individul este mai putin priceput cu atat pretentiile sunt mai mari. Cei care stiu meserie si stiu ce vor nu privesc lucrurile atat de dramatic. Asa ca voi cei cu multe licente si masterate stati acasa si admirati-va diplomele.#-o
Nuuu, contabil cu colaborare cred ca ii spune, vine ia actele pentru inregistrare (facturile strict de turism si celelalte de cheltuieli aferente agentiei) cand sunt probleme de tva, reguli etc sa ne explice noile modificari, sa fie o colaborare buna, sa faca actele pentru ITM, statele de plata, situatia financiara cand e nevoie, nu sa stea acolo, ca nu avem ce face cu un contabil zi de zi, ci de preferam sa vina o data pe sapt sa stea sa zicem 2-3 ore cand vede actele si lamurim neclaritatile de ambele parti, iar apoi inregistrarile si le face cand are timp, dar in termenele legale.
Tocmai ce am deschis o agentie noua de turism, pentru ca cea la care lucram se pare ca din cauza contabilei, ar fi fost bagata in faliment sau oricum am fost cam obligati sa incheiem contractele de munca. Prin urmare am decis sa incercam sa deschidem noi agentie noua, pentru care acum cautam contabil, vrem unul cu ceva experienta in turism si care sa nu solicite prea mult ca tarif, avand in vedere ca am observat ca salariul ar fi undeva la 500 lei. Ma poate ajuta cineva? mentionez ca am cautat pe google fiind prima optiune, apoi printre cunostinte si din pacate printre cunostinte au deja prea multe firme si nu fac fata, iar pe google prea multe variante pentru Bucuresti :D pentru ca am uitat sa mentionez unde este agentia, situata in zona Monitorului Oficial, nu sunt. ... Multumesc!
Este vorba de mobilier (birouri, scaune, dulapuri), calculatoare si softul necesar, mocheta, jaluzele si cateva lucruri care tin de birotica si papetarie (dosare, pixuri etc), ca sa fiu mai exacta.
Dovada am primit-o deabia saptamana aceasta, cei de la firma de consultanta nu s-au grabit asa de repede cum ne grabim noi.
Deci se poate face un contract de vanzare-cumparare. Multumesc mult pentru raspunsul foarte urgent si prompt :)
Pentru ca infiintarea unei firme dureaza foarte mult, pentru a ugenta putin lucrurile, deoarece deschiderea unei agentii de turism apoi dureaza mult mai mult decat dureaza infiintarea firmei, am inceput mai intai sa luam toate lucrurile necesare pentru mobiliarea si dotarea viitoarei agentii de turism, iar toate facturile au fost facute pe numele viitorului administrator. Va rog sa imi spuneti daca exista o solutie pentru a ceda ulterior ce firma se infiinteaza, toate facturile, se poate face un fel de cumparare de la persoana fizica la firma? orice fel de solutie, chiar daca ar include si un notar, cumva un proces verbal de predare primire? deoarece normal ca facturile nu se mai pot reface cum s-a infiintat firma pe numele acesteia, e multa alegatura la toate magazinele de unde au fost cumparate produsele. Deja dureaza mai bine de o luna de cand am inchiriat locatia, s-a inregistrat contractul la administratia financiara, s-a depus dosarul pentru infiintarea firmei si la fiecare intalnire mai e nevoie se pare de ceva, ce s-a uitat mentionat sau s-a spus ca nu poate fi luat in considerare. orice solutie legala este buna de luat in considerare. Multumesc mult!