avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 705 soluții astăzi
Forum Activitate cornelia radoi

Activitate cornelia radoi

Buna ziua!Ma numesc Radoi Cornelia si din data de 2.03.2016 am fost angajata cu contract individual de munca ,ca personal contractual,la Primaria Scorteni,judetul Prahova,cu un salariu de incadrare de 1294 lei brut.Anul acesta,noua secretara mi-a spus sa fac o cerere prin care sa solicit recalcularea salariului de incadrare,intrucat salariul minim pe economie la data angajarii mele era de 1250 lei si sporul de vechime(aveam la data angajarii 10 ani si 4 luni vechime in munca) ar fi trebuit sa fie adaugat la salariul minim pe economie.
Dupa 6 luni de la cerere imi spune ca nu se poate sa-mi recalculeze nimic,ca am fost incadrata bine.Nu mai inteleg nimic!!!Va rog sa imi spuneti si mie daca incadrarea a fost corecta,sau mai trebuie sa insist sa imi recapat drepturile banesti neacordate.
Multumesc!Cu stima,Cornelia Radoi
buna ziua!va rog sa ma lamuriti si pe mine cu privire la legalitatea ocuparii unor locuri la un Camin Cultural dintr-o comuna.acest camin a devenit institutie publica cu personalitate juridica proprie printr-o HCL si avea nevoie de angajati ca sa functioneze!o prietena de-a mea,cu studii superioare si 8 ani vechime,mergea regulat la primarie sa vada si sa intrebe de concurs,mereu i se spunea ca o sa se afiseze pe site si la avizierul Primariei!se ducea de 2 ori pe sapt,dar nimic.sapt asta surpriza,era un anunt cu nr de inregistrare de luna trecuta in care se anunta concurs pt cele 3 locuri vacante,trecuse normal si data depunerii dosarelor chiar si ziua interviului fusese cu o zi in urma!i s-a spus ca anuntul a fost dat la timp dar ea poate sa jure ca nu-i asa,ducandu-se mereu si interesandu-se!culmea a fost cand a aflat ca desi i se spusese ca erau vreo 50 de candidati care voiau sa ocupe posturile se inscrisesera la cicurs doar 3(unul pe loc) si aceia fiind unul nevasta unui consilier local,al 2 lea fiica altui consilier local iar al 3 lea sotia unui inflent om de afaceri local cea din urma nu are nici studiile necesare ocuparii postului nici vechime,nu a licrat nicaieri!se vede ca e abuz pe fata si vrem sa contestam acete fapte dar nu stim unde si cum sa o facem!nu vrem sa se mai faca nedreptati si sa nu luam atitudine!va multumim pt sprijin,o zo buna!
Buna seara!revin la d-voastra cu o noua rugaminte de a ma ajuta sa inteleg o problema!in aprilie anul trecut s-a luat o Hotarare de Consiliul Local prin care s-a aprobat un proiect de hotarare privind atribuirea directa a contractului de delegare de gestiune a serviuciul de alimentare cu apa din comuna noastra unei firme!din diverse motive nu s-a putut prelua in f scurt timp,si serviciul de apa a functionat ca si pana acum asigurat de SCUP !cum se procedeaza in continuare?se incheie direct contractul de delegare si se desfiinteaza SCUP/?societatea care preia ia retele,pompe,conducte,abonati etc,mai putin angajatii!Mai trebuia luata o hotarare de consiulu local ca sa se desfiinteze SCUP sau ce trebuie sa facem!Consilierul juridic al Primariei nu a stiut sa ma sfatuiasca,iar eu nu stiu ce sa fac in calitate de consilier local,sa aprob desfiintarea SCUP,chiar daca nu pare chiar desfiintata ci mai mult preluata!va rog sa ma ajutati,multumesc!o seara buna,Cornelia Radoi
buna ziua!va retin atentia cu urmatoarea problema:in ce conditii poate sotia unui concesiunar ce avea contract de concesiune cu Primaria sa preia acest contract dupa decesul sotului!ce acte ii trebuie,sau ce trebuie sa faca Primaria?multumesc mult pt.raspunsuri!cu stima,cornelia radoi!
multumesc mult pt.raspunsuri!sa inteleg ca trebuiau trecuti si cei 1500 euro!pe 2011 si 2012 nu i-a inregistrat,ce mai poate face acum/are extrasele de cont dar nu i-a trecut in RJIP,si inca ceva daca vinde la persoane fizice(vecini) sau in piete si targuri poate sa taie chitanta si factura sau trebuie sa aiba casa de marcat fiscala?trec in RJIP si consultatia doctorului.multumesc!
buna ziua!unchiul meu e pfa cu cod 149 si de 2 ani primeste 1500 euro bani nerambursabili,ajutor european!treaba merge bine,si-a inmultit nr de stupi,mai greu e cu contabilitatea !avem cateva nelamuriri:banii primiti se inregistreaza in RJIP,daca nu,la contril arata extrasul de cont de la banca sau cum////a platit dr veterinar ca sa-i elibereze o adeverinta medicala in urma unui control pare-se obligatoriu,nu se inregistreaza si asta ca plata,sau doar ce cumpara pt desfasurarea activitatii?si in registru inventar se trec toate obiectele ce se gasesc la data inventarului de sfarsit de an sau trec anual ce cumpar?astept raspunsuri,va multumesc din suflet!cu stima,cornelia radoi!
buna ziua!va rog sa-mi raspundeti si mie la 2 intrebari:1)nu realizez alt venit decat indemnizatia lunara primita ca si consilier local,deci nu sunt salariat,mi se retine si se vireaza la sanatate 23 lei lunar.in acest context,sunt sau nu asigurata medical???.am sunat la casa de sanatatePH si mi s-a spus ca da,dar ca Primaria nu a facut raportare catre ei.Primaria spune ca face lunar raportare,dar eu totusi nu exist ca asigurat in baza de date!ce trebuie sa fac ca sa beneficiez de asigurare!
2)sotul meu are un PFA si a platit lunar 84 lei,asa cum i-a venit decizie de impunere de la ANAF!Verificand azi la o farmacie am constatat ca nici el nu figureaza ca si asigurat!de ce mai platim sumele astea daca nu beneficiem de asigurare?daca nu sunt suficiente sumele platite de ce nu ni se spune,de ce ne vin hartii acasa cu sume care nu ne ajuta cu nimic?ce trebuie sa fac acum,trebuie sa mai platesc niste sume de bani pe numele sotului ca sa beneficiez macar de coasigurare?unde se plateste diferenta,la ANAF sau la CASA DE SANATATE?cine ne da adeverinta de asigurare?am intrebat diversi functionari de la ambele institutii si nici unul nu m-a lamurit,unul era de o parere altul de alta!singura speranta sunteti d-voastra,mai ales ca am probleme de sanatate ce nu suporta amanare!cu stima,cornelia radoi!
buna ziua!am si eu o nelamurire pe care sper sa mi-o descifrati!de la 1 august 2013 servicul de apa al comunei va fi preluat de o socoetate prin contract de delegare a gestiunii,pana la aceasta data apartine Primariei!anul trecut a fost un control de la Curtea de Conturi si a constatat multe nereguli printre care si faptul ca nu s-au incasat penalitati la timp si tva!in calitate de consumator primesc acum,nu doar eu,cat si toata comuna,diverse facturi de mana cu diferente de tva la o factura din aprile 2011,ba cu diferente de pret!noi,cetatenii consideram ca nu e corect sa platim noi ceea ce le-a imputat lor Curtea de Conturi!cat e de legala e emiterea acestor facturi si ce putem pati daca nu le achitam?multumiri,cu stima,cornelia radoi
Răspuns la discuția aprobare PUZ
va rog din suflet sa-mi raspundeti la intrebarea de mai sus,e f.important pt.mine!va multumesc anticipat!
Discuție aprobare PUZ
buna ziua!va rog sa-mi raspundeti si mie la o nelamurire,un cetatean proprietar al un teren cumparat de la o fosta societate de stat(nu stiu cum si in ce conditii!!!),isi amenajeaza pe teren un restaurant intr-o cladire care a fost a societatii respective(a cumparat si cladirea!!!) si acum vine la consiliul local sa i se aprobe schimbare destinatie teren din zona unitati agricole in zona mixta institutii si servicii,agrement si sport pt.amplasare restaurant!intrebarea mea este daca se schimba destinatia ulterior reamenajarii spatiului.multumesc!trebuia sa faca asta in momentul in care a facut planul de urbanism?cu stima,cornelia radoi!astept raspuns!