avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 986 soluții astăzi
Forum Activitate doineamariana

Activitate doineamariana

Buna ziua, sunt mama unei eleve care a implinit 18 ani si care a primit pana in luna iunie alocatia pentru copil major. Fiica mea va incepe in septembrie clasa a XII-a. Luna aceasta, iulie, nu a mai primit alocatia ( o primea de regula pana cel tarziu in data de 9 a lunii). Cum trebuie procedat in aceasta situatie? Multumesc.
Răspuns la discuția Contract de comodat
Multumesc!
Buna ziua, as dori sa ma informez daca se poate face un contract de comodat bunuri intre doua societati comerciale, precum si baza legala a intocmirii acestui tip de contract. Multumesc!
Daca "hotararea legalizata" este acelasi lucru cu hotararea definitiva si irevocabila (nu ma pricep la termeni juridici), atunci va spun ca mi-a fost eliberata aceasta hotarare. Iar la impozite si taxe nu apare inca datoria.
Sentinta definitiva mi s-a eliberat, iar ultima data cand am intrebat la impozite si taxe nu fusese comunicata datoria.
Ce se intampla daca nu platesc? Datoria nu apare nicaieri, in afara de hotararea instantei.
Buna ziua! Am apelat la instanta pentru partajul bunurilor comune, si am obtinut ajutor public judiciar. In timpul procesului, fostul sot a fost de acord cu medierea si am apelat la un mediator, partajul finalizandu-se tot in instanta, care doar a aprobat acordul de mediere. In hotararea ce am primit-o, se specifica ca acea taxa de timbru ce initial imi fusese scutita dela plata, trebuie sa o platesc catre stat. Nu se specifica insa unde. Intrebarea mea este urmatoarea: nu apare acest debit nici la impozite si taxe, nici la ANAF, unde ar trebui platita? Va multumesc.