avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Activitate lore00

Activitate lore00

buna ziua, as vrea sa stiu si eu cum se procedeaza cu acest concediu de lauzie? cate zile are? daca am 11 luni de munca pana la nasterea copilului , pot primi indemnizatia de crestere? ce ar trebui sa fac ca sa o pot primi in cazul meu?
Răspuns la discuția concediu lauzie
multumesc , da, o sa intreb si medicul, si pe cei de la munca, eventual sa nu fiu nevoita sa ajung la ministerul sanatatii cu cereri, si asteptari, de asta intrebam ce pot face , sa pot termina rezidentiatul fara aceste prelungiri, intreruperi, va multumesc mult pt raspunsuri
am mai avut concediu medical, si am aranjat cu medicul indrumator de rezidentiat sa nu trimit concediul ca mi se prelungea pregatirea, ma gandesc sa stabilesc asa si acum , si sa intru in co
sunt medic rezident , si in rezidentiat mi se va opri contractul , mi se va prelungi perdioada de rezidentiat cu atatea zile x de concediu, si astfel voi pierde examenul de specialitate de la final, si nu vreau sa stau acasa sa pierd inca un an, caci am semnat ca dupa 5 ani voi merge la un post de munca y , si la noi rezidentii concediul de odihna care se numeste vacanta de fapt nu se mai da in anul urmator daca nu il iau acum , eu ma gandeam ca daca nasc in noiembrie, imi iau acest concediu de odihna de 4 saptamani, iar la 1 ianuarie incepe un npou an de stagiu de pregatire si sa ma potyt prezenta , astfel sa nu iau concediul de lauzie care ar insemna sa imi prelungesc stagiatura , multe acte , bataie de cap, etc , cam asta era pr mea
nu vreau pt ca mi se va opri contractul de munca , cu 42 de zile, am alt statut , dar medicul cu care nasc sigur va intelege asta ,si oricum eu nasc prin noiembrie deci voi avea timp sa stau acasa pina la 5 ianuarie cand inceop eu munca
Discuție concediu lauzie