Buna ziua! As dori sa ma ajutati si pe mine in urmatoarea situatie:
Ma aflu in situatia in care infiintez o asociatie. in momentul de fata am trimis catre ministerul justitiei o cerere pentru acordarea disponibilitatii denumirii asociatiei. in acest timp de asteptare (am solicitat raspunsul prin posta) as dori sa inchei un contract de inchiriere pentru spatiul unde va fi sediul social (nu am un spatiu al meu; acest spatiu va fi in casa tatalui meu). intrebarea este urmatoarea: "Acest contract de inchiriere va fi intre mine ca persoana fizica si tatal meu ca persoana fizica? Sau, va fi incheiat intre mine ca reprezentant al asociatiei si tatal meu ca persoana fizica? Destinatia acestui spatiu va fi pentru sediu social indiferent de situatie. Apoi as dori sa stiu daca acest contract de inchiriere trebuie notificat la notar sau nu. si daca da, pot sa il formulez eu direct si apoi sa merg la notar si doar sa primesc parafa notarului?
Va multumesc!
puteti sa-l incheieati si in forma simpla, fara interventia notarului, numai sa-l inregistrati la administratia financiara pentru a putea justifica cheltuielile cu plata chiriei.
Va multumesc foarte mult pentru promptitudine. As mai avea o intrebare, daca imi permiteti.
Atunci cand va trebui sa depun actele pentru dobandirea personalitatii juridice la Judecatorie, mi se cer printre altele si actele doveditoare ale sediului. Intrebarea este: care sunt actele doveditoare ale sediului: acest contract de inchiriere sau dovada acordului autentificata la notar a persoanei x ca este de acord ca sediul asociatiei sa fie in imobilul y? precizez ca este vorba despre o casa (nu este un apartament).