Sunt intr-un litigiu de munca cu angajatorul intr-un proces civil in care acesta a prezentat instantei niste documente falsificate (fisa de post si decizie de numire in functie) in sensul antedatarii lor. La termenul de judecata trecut, cand am solicitat inscrierea in fals a respectivelor inscrisuri presedinta completului de judecata mi-a spus ca pana la termenul urmator sa ma gandesc si sa precizez pe ce procedura vreau sa inscriu in fals si sa cer acest lucru in scris. Nu ma prea pricep, nu am mai fost pusa in situatia asta, dar nu era normal ca in momentul in care am cerut inscrierea in fals sa se constate falsul? de ce sa mai astept inca un termen? Va rog sa imi explicati si mie care este procedura exacta de inscriere in fals.
Va multumesc, le citisem si inainte de a cere inscrierea in fals. Uimirea mea a fost cand mi s-a spus sa precizez eu pe ce cod de procedura solicit inscrierea in fals, de ce sa mai astept pana la termenul urmator si de ce sa o fac in scris si nu verbal in fata instantei...