am urmatoarea situatie ; am facturat unui client servicii in 2009, pe care le-am prestat, dar el nu mi-a mai platit . este corect sa-i fac o factura cu storno pt suma respectiva ca sa imi inchid 4111 ?este vorba de 60.000 ron .
Treceti in 4118 clienti incerti, incercati 3 ani recuperarea prin notificari sau alte cai legale si doar dupa aceasta perioada si functie de rezultate puteti trece in pierderi dar nu se va accepta stornarea nefiind o operatiune gresit inregistrata, cazul in care se practica operatiune de storno,
problema este ca deja a fost factura stono emisa de catre administator ..fara sa ma intrebe nimic. stiam si eu ca trebuie o baza solida cand se face o astfel de factura .
eu ce pot sa fac acum privind inregistrare in contabiliate? sa nu o inregistrez si sa-l pun sa o anuleze?
Ar fi calea cea mai legala. In plus serviciile au fost efectuate, asa ca nu inteleg de ce s-a luat decizia unei stornari si mai ales din partea administratorului. Singurul impediment, dar se pare a fi tardiv din 2009, ar fi acela ca inregistrata factura are inclus si TVA-ul care trebuie/ar fi fost de platit. Pe de alta parte, daca tot doriti sa anulati o factura de ce sa nu o anulati pe cea initiala. Solicitati exemplarul de la client.