Sunt proaspat angajata la o institutie ca si jurist. Acum s/a infiintat primul post de jurist. De contracte s-a ocupat altcineva pana acum care ar trebui sa-mi predea documentele de pana acum. Aveti cumva sa imi dati un model de proces verbal predare primire documnte. Persoana respectiva nu prea ma iubeste prea tare si as dori sa-mi iau toate masurile de precautie.
Inca ceva in legatura cu sedintele Comitetului Director, juristul trebuie sa participe la acestea si mi s/a spus ca eu voi intocmi hotararile date de comitetul director. Nu am facut pana acum asa ceva. Mentionez ca sunt la inceput de drum.
Astept sfaturi si sugestii de la cei cu experienta.
Va multumesc mult!
---nume prenume------------------------------------------
(nume prenume) a preluat de la (nume prenume) următoarele:
- contract nr. ...... cu anexe(daca este cazul) parti.............
Am primit Am predat
_____________ _______________
Cam asta este formatul unui proces verbal de predare primire, dar fiind vorba de decumente juridice sa ai mare grija!!!!sa fie trecute in procesul verbal de predare primire toate documentele existente si stadiul in care sa afla (ma refer aici la faptul ca este posibil sa intalnesti contracte de pe care lipsesc anumite elemente esentiale, cum ar fi semnaturi, stampila etc) UN SFAT: NU INSISTA PREA TARE SA ITI PREDEA DOCUMENTELE:D
Referitor la participarea ta la sedintele consiliului, banuiesc ca vei fi secretar de sedinta iar rolu tau este putin mai amplu(TREBUIE SA FI PLATITA PENTRU FIECARE SEDINTA;)) te vei ocupa de convocari, vei intocmi ordinea de zi si mapele de sedinta(studiaza legea 31/90), vei nota in timpul sedintelor toate propunerile membrilor si deciziile acestora iar dupa finalizarea sedintei vei intocmi o hotarare dare va fi semnata de presedintele consiliului si ceilati membrii, atentie hotararile trebuie inregistrate
Si eu sunt in aceeasi situatie, dar nu particip niciodata la sedintele de Consiliu Director. Avand in vedere ca toti sunt italieni si sedintele se tin in liba italiana, cineva care stie italiana participa si face procesele verbale ale sedintelor. Apoi eu preiau ce sa discutat sau dispus si fac mai departe documentele. Oricum nici daca as fi stiut limba italiana la perfectie nu cred ca m-ar fi chemat sa particip la sedinte...deci..in functie de ce sefi ai :)