avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 530 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice Cum se poate anula o achizitie directa pe SEAP?
Discuție deschisă în Achiziţii publice

Cum se poate anula o achizitie directa pe SEAP?

Buna tuturor,

Am facut o achizitie directa pe SEAP cu un furnizor (pentru lemne de foc), am stabilit conditiile de livrare si modalitatea de plata, totul fiind ok din partea ambelor parti.

Ulterior finalizarii achizitiei directe, ordonatorul de credite nu a mai dorit aceasta achizitie, intrucat a primit prin fax o alta oferta de la un furnizor care avea un pret mai mic decat cel de pe SEAP.

Stiti cumva cum se poate anula aceasta achizitie (in cazul in care si furnizorul initial este de acord)??

Sau va ramane achizitia directa in contul autoritatii contractante ca si cum s-a finalizat?

Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Cel mai recent răspuns: geanina.valean , utilizator 12:56, 21 Mai 2010
Buna ziua ! Sa inteleg sa ati folosit procedura electronica pt achizitia directa ... Ati finalizat procedura prin incheierea unui contract (daca da , aveti varianta rezilierii contractului , daca ambele parti sunt de acord ) . Daca nu s-a finalizat procedura se poate retrage oferta , insa atentie ca se pierde garantia de participare (in functie de prevederile caietului de sarcini) .
Daca operatorul a acceptat conditiile impuse de dvs. si a prezentat o oferta ferma in acest sens, aveti dreptul de a o accepta sau respinge. Daca ati acceptat-o si nu doriti incheiere contractului dati dovada de neseriozitate iar operatorul va poate cere daune. Legislatia nu prevede decat niste pasi sumari de urmat in cazul cumpararilor directe din catologul electronic.
Cred ca cel mai simplu este sa sunati chiar la SEAP la numerele de telefon unde ofera consultatii tehnice si va spun ei cum sa procedati. Din cate stiu, nu au optiune ptr. a anula cumparari directe atribuite, dar cel mai bine intrebati la telefon la ei, dureaza 2 minute.
Bafta.
Am aflat cum se anuleaza o achizitie directa (dupa lungi discutii cu cei de la SEAP).

Se trimite o adresa catre Centrul national de management pentru societatea informationala la nr. de fax: 021-303.29.37, prin care se solicita aprobarea trecerii într-o stare anterioară a achiziției directe încheiată cu S.C. ................, cod de identificare fiscala ..............., respectiv DA............... , si se specifica motivul anularii (ex: nu a onorat comanda in termenul stabilit, etc.)

La cateva zile de la trimiterea acestui fax va aparea in SEAP trecerea achizitiei la starea initiala.

Succes tuturor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Anulare procedura de cumparare directa seap MARIACCS MARIACCS Buna ziua, Va rog sa ma ajutati! O universitate cu care avem legaturi comerciale au demarat procedura de cumparare directa pe SEAP a mai multor produse din ... (vezi toată discuția)
Cumpãrãri directe - cum se gãsesc în site-ul seap andreea8642 andreea8642 Am ceva nelămuriri legate de oportunităţile de care poate beneficia un Ofertant- Operator economic în privinţa cumpărărilor directe desfăşurate prin ... (vezi toată discuția)
Contestatie achizitie directa Lepadatu Ionela Lepadatu Ionela Bună ziua. Sunt debutanta in achizitii publice. Ma confrunt cu următoarea situatie: in calitate de autoritate contractanta am publicat pe SEAP un anunt de ... (vezi toată discuția)