Pe scurt acum 3 ani am incheiat un contract cu UPC pt furnizarea serviciilor de internet. Pe la mijlocul lunii noiembrie m-am dus la casierie sa platesc factura lunii curente si sa reziliez contractul din luna urmatoare, fiindca ma mutasem. Dupa completarea unor formulare de incetarea contractului mi-au zis ca mai trebuie sa platesc inca o luna. Adica luna decembrie...cand nici nu am folosit serviciul si contractul era deja reziliat. Insa fiind un client constiincios am platit. #-o
Acum dupa 5 luni ma trezesc ca primesc telefon de la o firma de recuperare datorii, care ma informeaza ca am de platit 29.00 RON pt o factura restanta din decembrie.:O
Le-am explicat situatia si le-am zis ca nu mi-am pastrat facturile, nici chitantele. Toate le-am lasat in fostul meu apartament, care a fost deja vandut.
La intrebarea mea pentru ce sunt cele 29.00 RON - cand eu deja platisem cele 35.00 RON pentru decembrie si in fiecare luna valoarea facturilor mele au fost 35.00 RON - n-a putut sa zica nimic, numai ca asa figureaza la ei...e restanta.
In 5 luni nu am primit nici un telefon sau mesaj de la UPC in legatura cu aceasta presupusa neplata.
Vreau un sfat. Cum pot sa dovedesc fara facturi si alte chitante ca am platit deja? Mi se pare foarte nedrept si sunt si socata cum se pot intampla situatii ca si asta...
Tranmiteti o plangere pe adresa contact@upc.ro , invocandu-le abuzul de drept si inbogatirea fara justa cauza motivand plata facturilor dupa rezilierea contractului.
Specificati clar cand a incetat contractul si care a fost plata suplimentara facuta cat si pretentiile ultimei sume de 29.00 din parte firmei de recuperari . Solicitati de altfel sa notifice firma de recuperari in privinta incetarii transmiterii somatiei de plata catre dvs.
Am avut o situatie similara si s-a rezolvat foarte repede , tinand legatura doar pe e-mail .
SUCCES
Eu va recomand si sa formulati o sesizare si la OPC - Protectia consumatorului.
Va sfatuiesc sa consultati Codul consumatorului.
Il puteti gasi si pe internet.
Acolo veti gasi dreptuile pe cale le aveti dvs si obligatiile pe care le are furnizorul de servicii.
Si eu am patit ceva de genu doar ca in cazul meu cand am fost sa reziliez contractul doamna de la UPC care s-a ocupat de reziliere mi-a zis ca si eu treb sa platesc inca o luna in plus cu totul k mi-a dat procesul verbal de predare a modemului si a restului de echipamente. Luna in cauza fiind noiembrie 2009. Dak am vaz k mi-a eliberat procesul de predare am crez k mi-a inchis contractul si nu am mai fost sa achit luna cu pricina. Iar azi primesc de la UPC un mesaj cum k dak nu platesc in 24h o factura restanta de 400 si ceva de RON demareaza nush ce procedura legala EOS-KSI. Imi poate explica si mie cineva ce au vrut sa zica ? Iar dak nu am platit luna noiembrie nu mi-au inchis abonamentul si s-a adunat in 5 luni suma de mai sus ? + k nu am primit nici o notificare cum k as fi restant dekt un tel de la un domn care mi-a dat un nr de abonat si mi-a zis sa merg sa platesc o factura UPC de 300 iar apoi mi-a zis 210, normal k nu l-am bagat in seama. Ce sa fac ?