Va rog sa ma ajutati in solutionarea problemei mele cu UPC-ul.
Am avut contract cu UPC din 16.06.2007, pentru cablu si internet, pt un an de zile. In 4.12.2007, am luat pachetul 3Play Medium, care continea pe langa cablu TV si Internet, si serviciul de Telefonie(la fel pt 1 an). In 10.12.2008, am achizitionat serviciul digital de televiziune, si pachetul extra HBO.
Pe la inceputul lunii Noiembrie 2009 (pe 2 Nov, cred), am sunat la departamentul de Relatii cu Clientii, si am intrebat operatorul daca se poate sa renunt la serviciul HBO, si la telefon, deoarece nu le foloseam, si am considerat ca as economisi niste bani daca nu le-as mai plati. Am instiintat operatorul ca oricum luna urmatoare (decembrie), imi expira contractul, si ca nu am de gand sa-l prelungesc. Am intrebat operatorul daca prin acest fapt as fi penalizat cu vreo taxa de reziliere, sau daca este vreo problema. Operatorul a spus ca se poate renunta la ele fara nici o problema.
Pe data de 15 Noiembrie 2009, am sunat din nou la Serviciul de Relatii cu Clientii, si am depus telefonic o cerere de reziliere a contractului incepand cu ziua de 15 Decembrie. Totul a fost ok, mi-au dat si numar de inregistrare.
Pe 18 Decembrie 2009, m-am dus la centrul UPC pt a preda echipamentele. Mi s-a spus ca un se poate sa le preia pt ca nu am incheiat contractul, si-n urma unei convorbiri de pe telefonul de la centru, cu cei de la Bucuresti, mi s-a spus ca atunci cand am renuntat la telefon, am trecut de la 3Play, la 2Play, si in felul asta s-a prelungit automat contractul cu 1 (unu) an de zile. In contractul meu un scrie asa ceva. Am cerut lamuriri, si mi s-a spus ca se subintelege ca s-a prelungit contractul. Am incercat sa explic operatorului ca nu mi s-a explicat acest lucru, dar nu i-a interesat, spunand ca trebuia sa stiu. Apoi au incercat sa-mi vanda un serviciu de televiziune la 20 Ron/luna, doar ca sa nu rezilez contractul, nu am acceptat, bineinteles, si am cerut rezilierea, dar mi s-a comunicat ca o sa platesc o taxa de rezilere de 400 RON.
A doua zi am sunat din nou la ei, si dupa ce m-au tot transferat de la un serviciu la altul, un operator de la serviciul rezilieri, mi-a comunicat ca nu e nici o problema, si ca nu am nici o taxa de reziliere.
In luna Inauarie 2010, am primit ultima factura pe 8 zile de contract (7Dec-15 Dec), pe care am achitat-o.
Pe 2 Feb 2010, am primit un SMS, in care eram instiintat ca am de plata 400 RON, taxa reziliere contract. Am sunat de cateva ori (pt ca tot inchideau telefonul in timp ce ma transferau de la un serviciu la altul) la serviciul Relatii cu Clientii, acestia dupa ce mi-au ascultat problema, m-au transferat la Rezilieri, de aici la Contracte, iar la Rezilieri (la fiecare in parte am povestit din nou toata problema), nimeni nu a putut sa ma ajute, ba chiar mi s-a inchis telefonul in nas de cateva ori, pana la urma, spre seara, dupa vreo 20 de telefoane date si vreo 100 de minute vorbite, o operatoare, mi-a depus o plangere conform careia in contractul meu nu scrie ca in cazul in care treci de la 3Play la 2Play, se prelungeste automat contractul, spunandu-mi ca in maxim 10 zile se va solutiona. N-am fost sunat nici pana azi, desi le-am dat numarul de telefon.
Ieri (18.02.2010), am primit o factura de 400 Ron de la Serviciul Recuperari Debite, cu somatie de plata in 7 zile.
Deoarece conform contractului in care un scrie nimic, si conform “Ordonanta nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor” (publicata in Monitorul Oficial nr. 212 din 28 luna 1992),eu consider ca, au facut, si inca fac abuz de putere in cazul meu, si as vrea sa mi se faca dreptate.
Va rog din nou sa ma ajutati in solutionarea acestei probleme.
Va multumesc.
Situatia dvs se datoreaza interesului unitatii mentionate ca prin practici nelegale sa oblige initial la contracte ,cu continut insuficient incunostiintat semnatarilor
Atentie ,al doilea contract chiar daca contine datele dvs de identificare nu contine semnatura dvs ,care este esentiala si probeaza caracterul documentului.
Pentru solutionare sesizati oficial protectia consumatorului care solutioneaza pe banda rulanta plangerile impotriva respectivului operator
Succes
contractul se prelungeste automat doar daca nu ati cerut altfel. Din moment ce ati solicitat ne-prelungirea lui n-au cum sa va mai oblige la nici un fel de plata. Dupa termenul contractului initial le urati mult succes si nu mai platiti nimic. In plus, plangere la OPC obligatoriu.