avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 768 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... upc nu doreste rezilierea unui contract al unei ...
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

upc nu doreste rezilierea unui contract al unei persoane juridice,prelungit abuziv

buna seara,societatea mea a contractat un abonament de 2 ani de la upc de internet si televiziune,si acum pe data de 5 ian 2013 s-a incheiat;in decembrie anul trecut am facut un apel la rel cu clientii upc mi s-a inregistrat cererea cu 30 de zile si mi au zis ca ma suna un coleg de al lor de la departamentul pentru persoane juridice,si nu s-a intamplat in urmatoarele 15 zile asa incat am sunat din nou la rel cu clientii si au mai inregistrat odata cererea,si m-au pus sa trimit mail cu motivul si mi-au cerut acte de la orc precum ca societatea se inchide altfel nu se ia in considerare rezilierea,si uite asa m-au enervat,le-am trimis mail de notificare precum ca s-a terminat perioada contractuala si nu mai dorim serviciile lor.acum mi-au zis ca trebuie sa le dau taxa de reziliere,pentru ca s-a prelungit pe inca un an ,pentru ca trebuia sa fac cerere cu 60 de zile inainte de expirarea contractului...ce ma sfatuiti si daca ati mai avut cazuri din acestea din care sa invat si eu ce trebuie sa fac in continuare.multumesc
Cel mai recent răspuns: leila memet , utilizator 10:36, 11 Ianuarie 2013
Ce scrie in contract exact, rezilierea este anuntata cu 30 de zile sau 60 de zile? Aici sta cheia problemei!
Ultima modificare: Joi, 10 Ianuarie 2013
ContSters259670, utilizator
Fiind un contract incheiat pe persoana JURIDICA, e ceva mai complicat.
Persoanele juridice nu prea au drepturi decat cele din contract, iar contractele furnizorilor de obicei au aceasta clauza, parerea mea, abuziva: daca nu mergi sa soliciti rezilierea cu cel putin 30 de zile inainte de expirarea primului an, se prelungeste automat, tacit.

La persoanele fizice ANPC ar considera clauza abuziva, iar operatorii compenseaza asta oferind un bonus: niste minute, un router etc.

Era bine daca trimiteati un document in scris, cu confirmare de primire. De partea Dvs acum aveti, dupa parerea mea, doar desfasuratorul de la telefon prin care puteti dovedi faptul ca ati solicitat rezilerea.

De asemenea v-as recomanda sa faceti acum o adresa in care sa ii anuntati de faptul ca ati solicitat atunci rezilierea, prin apelul din data .... sau si mai bine, prin tichetul pe care vi l-a spus operatorul cand ati sunat, poate scapati de ei.

Nu sunt in domeniul juridic, insa activez in Telecom si pot sa va spun ca RDS are aceeasi clauza abuziva.


ps: eu personal, de cate ori intalnesc aceasta clauza, le spun ca fac cererea de reziliere inca din urmatoarele zile, 'pentru la anul', ca sa fiu sigur ca nu uit.
acum am citit si eu,termenul era de 60 de zile...eh...raman ei cu buza umflata...au mai ramas si altii ...ex romtelecom...sa fie sanatosi...multumesc oricum pentru mesajele dvs....o zi bn..
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Telefonia mobila- reziliere contract pusapopescu2013 pusapopescu2013 Cum se poate renunta la un abonament de telefonie mobila, chiar daca am fost de acord cu prelungirea contractului pe inca 2 ani? Cei de la compania de ... (vezi toată discuția)
Rezilierea unilaterala a contractului upc doruv2010 doruv2010 Buna ziua Am incheiat un contract cu UPC in mai 2009, pentru o perioada de un an. In cartierul in care locuiesc, ca operator similari, pentru servicii de ... (vezi toată discuția)
Upc – prelungirea contractului fara instiintare andrei256 andrei256 Va rog sa ma ajutati in solutionarea problemei mele cu UPC-ul. Am avut contract cu UPC din 16.06.2007, pentru cablu si internet, pt un an de zile. In ... (vezi toată discuția)