AM O FIRMA NOU INFIINTATA.ARE PUNCT DE LUCRU ALTUL DECAT SEDIUL DECLARAT.PENTRU A FUNCTIONA IN ACEASTA CLADIRE TREBUIE INCHEIAT CONTRACT DE COMODAT INTRE ADMINISTRATOR SI SOCIETATE PE O ANUMITA PERIOADA?A EFECTUAT CHELTUIELI PENTRU AMENAJARE SI REPARARE SPATIU.ACESTE CHELTUIELI SE INREGISTREAZA IN CONTUL231 SI SE AMORTIZEAZA INTR-O PERIOADA EGALA CU PERIOADA CONTRACTULUI DE COMODAT PENTRU SEDIU?ESTE DIFERITA INREGISTRAREA CHELTUIELILOR DE AMENAJARE SPATIU DE LA INFIINTARE FATA DE O AMENAJARE CURENTA ?
MULTUMESC!DAR AS DORI UN RASPUNS SI PENTRU CELELALTE INTREBARI.CUM INREGISTREZ FACTURILE DE CUMPARARE A MATERIALELOR PT AMENAJARE(GRESIE.ADEZIVI.PANOURI,BAGHETE,ETC)? 231=404 SAU 6028=401 IN CAZUL IN CARE INCHEI CONTRACT DE COMODAT?
Daca ati facut o igienizare, intretinere locatie prin 6028 ...( le-ati putea trece prin 3028 ).
Daca ati efectuat o modernizare , amenajare...prin 231, care la momentul receptiei lucrarii se inchide cu 212.xxx si care la randul lui se va amortiza, conform catalogului.