Va rog sa ma consiliati in urmatoarea problema:
Am 2 contracte incheiate cu RDS pentru furnizare de servicii internet.
Pentru unul dine ele am incheiat in data de 15 Aprilie 2010 un act aditional prin care se facea transferul de titular, cu toate serviciile contractate.
A doua zi m-au sunat si mi-au comunicat ca au anulat actul aditional pe motiv ca “nu se poate” face transferul de proprietar.
Le-am scris un mail in care le solicitam motivul pentru care au anulat actul aditional, deoarece in contract nu exista un articol care sa interzica transferul de titular de contract.
Zic eu ca daca un lucru nu este interzis el este permis, fara a fi nevoie sa fie trecut in contract ca este permis.
Din pacate nu mi-au raspuns la mailul respectiv.
Contractele sunt semnate pe 16 luni, unul a fost semnat in Februarie 2010 iar celalalt in Aprilie 2010.
Pentru contractul cu solicitarea de schimb de proprietar toate serviciile, valoarea lor si locatia ramaneau neschimbate.
As vrea sa stiu ce as putea face pentru rezolvarea problemei.
Daca reziliez trebuie sa platesc clauza de 100 de euro.
Daca au semnat deja actul aditional de transfer, si apoi l-au anulat...au procedat asa tocmai pentru a incasa suma de 100 de euro. Prin urmare ...va sfatuiesc sa mergeti la Oficiul pentru Protectia Consumatorului sa faceti o sesizare cu privire situatia descrisa. Atasati sesizarii taote docuemntele precizate de dvs.
Clauza cu plata a 100 de euro la rezilierea contractului incalca atat Codul Consumului cat si Legea clauzelor abuzive, intrucat nu exista reciprocitate intre clauze.
Mult succes.
S-a rezolvat intr-un final.
Dupa interventia celor de la OPC au operat actul aditional.
Va intra in vigoare de la 1 Iulie desi era semnat cu intrare in vigoare de la 1 Mai.
Bun si asa :)