avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 941 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Reziliere contract internet
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Reziliere contract internet

Buna ziua, cum trebuie sa procedez in cazul "rezilierii"unui contract internet. Am solicitat, instiintand compania respectiva ca renunt la serviciul de internet la doar o luna de la semnarea contractului datorita calitatii foarte slabe a semnalului. Mentionez ca inaintea semnarii contractului am solicitat o verificare de semnal la locatie . Raspunsul a fost ca nu exista acest serviciu la locatie, dar reglementarile se fac dupa activarea internetului ( deci semnare contract) telefonic prin serviciul tehnic lucru care sa si intamplat . Intrucat semnalul 4D sa dovedit a fi problematic , a fost schimbat cu 3D care este la fel de slab, nesatisfacator , avand probleme la incarcarea paginilor si descarcare documente. Din acest motiv am solicitat rezilierea, anularea contractului dar compania refuza sa anuleze amiabil acest contract. As dori sa stiu ce lege pot invoca , considerand a fi un abuz din partea companiei cu care am semnat contractul, practic fiind nevoita intai sa semnez acest contract ulterior testele facanduse pe banii mei obligandu-ma sa platesc 24 de luni un serviciu pe care nu il pot folosi.Multumesc anticipat .
Ultima modificare: Luni, 9 Octombrie 2017
ananasha51, utilizator
Cel mai recent răspuns: ananasha51 , utilizator 00:30, 11 Octombrie 2017
Sunt in aceeasi situatie; am platit un serviciu de care nu m-am folosit 1 an de zile pentru ca a fost mai ieftin decat sa dau in judecata (angajare avocat). M-am plans peste tot, inclusiv OPC, degeaba. Am facut notificari, plangeri peste plangeri etc...
Singura varianta este ca d-voastra sa ne spuneti despre cine este vorba, doar noi consumatorii putem elimina prestatorii incorecti din piata. Se numeste "educarea consumatorului", lucru de nedorit de multi...
In cazul meu a fost RCS&RDS. La problemele de natura contractuala, la mine s-au adaugat si comportamentul presarat cu tipete si invective din partea personalului acestei firme, plus instalator care mi-a spart un obiect de valoare. Nu am recuperat nimic, am fost trimisa sa le dau salariatul in judecata daca nu-mi convine. S-a ajuns la nivelul la care acum daca sun la numarul de service client mi se inchide direct telefonul in nas, fara alte formalitati.
Asa ca va rog sa ne spuneti despre ce societate este vorba, poate ne uitam si dupa niste clauze generale...
Ultima modificare: Luni, 9 Octombrie 2017
adema1980, utilizator
In cazul sus mentionat este vorba de ORANGE.
Am contract si la RDS, din vina lor am ajuns in aceasta situatie. Am inceput sa urasc faptul ca sunt nevoita sa reclam foarte des semnalul foarte prost tot la internet. Duminica am aflat cu stupoare si indignare ca tot chinul meu de mai bine de doi ani de zile se datoreaza faptului ca o anume persoana caruia au refuzat sa ii dezvaluie numele era....conectata la reteaua mea , fapt pentru care eu am fost afectata prin calitatea extrem de proasta a semnalului, platind luna de luna un abonament fara a beneficia de serviciul la parametrii pentru care platesc. Faptul ca au refuzat sa divulge numele celui ce m-a prejudiciat ma face sa trag concluzia ca a fost o miscare tacita intre RDS sau angajatii companiei nepasandu-le de problemele create. Nu au constiinta, respect fata de cei ce le platesc salariile lunare. Si in acest caz deja sunt inscrisa in audienta la conducerea companiei RDS . Nu stiu in ce masura se vor rezolva problemele dar, toti merg pe hotie, inselaciune, profit fara a da nimic in schimbul banilor primiti de la abonati. Este strigator la cer in ce hal merg lucrurile in Romania . De la cel mai inalt nivel pana la cei mai mici, adica oamenii simpli care trec peste cadavre sa le fie doar lor bine.
Ultima modificare: Luni, 9 Octombrie 2017
ananasha51, utilizator
Puteti incerca o plangere la OPC dar eu consider ca va fi inutila in cazul dvs, pretextandu-se ca nu se poate determina cu obiectivitate calitatea prestatiilor. Plus ca nu va ajuta la rezilierea contractului, materie in care OPC nu are autoritate. O actiune in instanta ar fi mult prea costisitoare.
Rezilierea se poate, dar trebuie sa achitati taxa penalizatoare. Eu la OPC am demostrat, conform legii, ca o taxa penalizatoare mai mare decat tarifele pe 14 luni (adica mai mult decat durata contractului), nu reprezinta "o despagubire rezonabila" ...
...stiti cum e , ei sunt din categoria celor care intreaba al cui e cainele care-i latra...
acestea intra in categoria clauzelor abuzive si am dovada calitatii slabe , sub asteptarile contractuale ale semnalului de internet.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema contract rds mihbar mihbar Buna ziua Sunt intr-o situatie total neplacuta cu cei de la RCS-RDS Romania. In urma cu 6 ani am facut un contract ei pentru un serviciu CableLink. In ... (vezi toată discuția)
Abonat fără contract ?? ContSters499453 ContSters499453 În luna octombrie 2017 , în urma unei solicitări telefonice, am instalat serviciul de internet fix de la Telekom. Nu am primit nici un contract la ... (vezi toată discuția)
Problema rcs rds ContSters190570 ContSters190570 Buna ziua! Pe scurt va voi relata problemele ce le-am intampinat cu cererile mele de reziliere contracte incheiate intre subsemnatul si operatorul RCS ... (vezi toată discuția)