avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 711 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abonat fără contract ??
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abonat fără contract ??

În luna octombrie 2017 , în urma unei solicitări telefonice, am instalat serviciul de internet fix de la Telekom. Nu am primit nici un contract la instalare, și nici ulterior deși am solicitat telefonic de mai multe ori contractul.
Chiar de la început am semnalat că internetul funcționează sub parametri, și am luat legătura cu Departamentul Tehnic de nenumărate ori.
După 11 luni de utilizare a unui serviciu slab calitativ, am scris către Telekom un email în care am solicitat rezilierea contractului pe motiv de slabă calitate.
Telekom îmi cere acum taxa de reziliere, respectiv plata celor 13 luni de contract.

Menționez că nu am beneficiat de aparate, oferte promoționale sau reduceri de preț la aparate, la instalarea serviciului.

Este legală taxa de reziliere, în condițiile în care nu există contract semnat și internetul a funcționat slab calitativ ?

Cu mulțumiri,

Marian
Ultima modificare: Miercuri, 5 Septembrie 2018
ContSters499453, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters499453 , utilizator 17:33, 13 Septembrie 2018
Bună ziua,
Vă rog să mă ajutați cu un răspuns la mesajul de mai jos.
Mulțumesc !!

Marian333 a scris:

În luna octombrie 2017 , în urma unei solicitări telefonice, am instalat serviciul de internet fix de la Telekom. Nu am primit nici un contract la instalare, și nici ulterior deși am solicitat telefonic de mai multe ori contractul.
Chiar de la început am semnalat că internetul funcționează sub parametri, și am luat legătura cu Departamentul Tehnic de nenumărate ori.
După 11 luni de utilizare a unui serviciu slab calitativ, am scris către Telekom un email în care am solicitat rezilierea contractului pe motiv de slabă calitate.
Telekom îmi cere acum taxa de reziliere, respectiv plata celor 13 luni de contract.

Menționez că nu am beneficiat de aparate, oferte promoționale sau reduceri de preț la aparate, la instalarea serviciului.

Este legală taxa de reziliere, în condițiile în care nu există contract semnat și internetul a funcționat slab calitativ ?

Cu mulțumiri,

Marian

Ultima modificare: Joi, 13 Septembrie 2018
ContSters499453, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxa reziliere telekom Paul1427 Paul1427 Am făcut un abonament la TELEKOM pentru servicii de internet și televiziune pe data de 15 decembrie 2017. Luna asta pe data de 9 ianuarie am văzut oferta de ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract internet ananasha51 ananasha51 Buna ziua, cum trebuie sa procedez in cazul \"rezilierii\"unui contract internet. Am solicitat, instiintand compania respectiva ca renunt la serviciul de ... (vezi toată discuția)
Contract cu vodafone (tv/internet/fix) ... marcon20 marcon20 Am incheiat telefonic un contract cu vodafone (tv/internet/fix) in august 2021, contractul l-am primit pe e-mail si l-am confirmat prin apasarea unui ... (vezi toată discuția)