Buna ziua! sotul meu a fost impuscat mortal in cap de un ofiter IGPR, fiind confundat cu altcineva. Rezultatul I.M.L. intarzie sa apara. Cam cat timp dureaza o astfel de expertiza? Au trecut 7 luni de cand mi-a murit sotul. A murit pe loc, atunci cand a fost impuscat, iar ei mi l-au mai tinut in spital o zi ca fiind viu (tinut in viata de aparate, cica). Se poate modifica intentionat ziua si ora decesului? Ca nu mai am incredere in statul roman. Se incearca cu disperare sa-l scoata nevinovat pe criminal si deasta ma gandesc ca sigur vor face ceva sa coincida ora si ziua decesului cu ceea ce au facut ei. Mentionez ca sunt asistenta medicala, deci imi dau seama cand un om este mort sau viu, chiar daca am fost lasata cateva secunde sa-l vad (nu am fost lasata sa-l ating in zonele unde as fi putut sa-i iau pulsul); si am si confirmarea verbala a colegilor de munca din spitalul in care a fost adus prima data in urgenta!
Va multumesc!
Imi pare rau pt. pierderea dvs., dar vreau sa va spun ca in final vinovatul (criminalul) va fi pedepsit intr-un fel sau altul...incercati sa nu pierdeti nicio cale de a urgenta lucrurile, inregistrati cereri la INML, la politie, la parchet si solicitati raspunsuri in termen legal! Daca vi se pare ca se incearca stergerea urmelor...mass-media abia asteapta un subiect de acest gen!
Sincere condoleante ,pentru pierderea sotului dvs.
Angajati urgent un avocat de isprava,penttru a va sustine cauze,deoarece procesele de acest fel decurg greu si cer mult timp.
Este vorba despre o "casta inchisa" , foarte solidara si tenace.
Pe de alta parte, in situatia dvs,poate sa nu fie chiar asa.Dezvoltarea viitoare a evenimentelor si actele porocedurale care vor fie efectuate vor confirma sau vor infirma aceasta supozitie
Expertiza va sosi ,dar este bine sa impulsionati urgentarea acesteia,printr-o cerere catre conducerea INML,catre procurorul care ancheteaza cauza.