Buna dimineata,
Va retin cu o poveste ceva mai lunga si anume...
In Aprlie 2008 am cumparat un autovehicul marca VW Jetta, nou, de la reprezentanta locala Volkswagen.
In Octombrie 2008 am constatat ca acesta are un defect destul de serios (spun eu) si anume: in anumite situatii si dupa un timp de utilizare a luminilor de avarie (cateva minute), o mare parte din functiile si sistemele masinii nu mai functioneaza, unele dintre acestea esentiale si care mi-au pus viata in pericol. De ce am constatat dupa 7 luni? Pentru ca nu folosesc luminile de avarie decat in cazurile prevazute de lege si nu in fiecare zi cum am observat ca se practica.
Bineinteles ca am contactat imediat reprezentanta in Octombrie 2008 si am primit un raspuns (doar verbal din pacate) de genul: "Da, stim si va chemam noi cand avem o solutie. Scoateti cateva minute bateria masinii si se rezolva".
Timp de un an de zile am evitat sa folosesc luminile de avarie, desi precizez ca sunt obligat de lege sa le folosesc cand este cazul. In acest interval am insistat, insa mi s-a spus sa astept (doar verbal din pacate, insa am martori cel putin 3 angajati ai reprezentantei VW care "deja ma cunosc").
In Octombrie 2009, fiind in service-ul reprezentantei mentionate pt. o banala reparatie pe RCA am intrebat din nou: "Pentru problema mea cu avariile aveti solutie?". Raspuns primit: "Da avem." Au schimbat unul din calculatoarele masinii si m-au asigurat ca totul este OK, insa in Martie 2010, problema a reaparut intr-o situatie critica pentru mine:
Noapte, frig, ploua sunt pe un drum european. Obligat de lege folosesc luminile de avarie si FIIND convins ca problema este rezolvata. Problema REAPARE si in consecinta nu pot dezaburi nici luneta si nici parbrizul, climatronicul nu mai functioneaza, comenzile de pe volan/consola nu mai functioneza, bordul nu mai este luminat deloc, nu vad ce lumini de semnalizare merg deoarece nu sunt semnalizate la bord nici acustic si nici vizual. Nu insist in detalii tehnice insa aveam ceva viteza si era sa fac un accident grav.
Ulterior acestui incident am contactat reprezentanta mentionata mai sus si am primit un raspuns gen: "Pai bagam masina in service sa vedem ce are". Din acel moment am refuzat orice interventie asupra masinii tinand cont de incompetenta acestora.
Nu sunt paranoic, insa la Toyota a trebuit sa moara o persoana pentru un banal covoras si au rechemat milioane de masini. Nu vreau sa fiu un caz similar, am familie si pe deasupra am dat si zeci de mii de euro pe masina si special am ales cel mai "safe" pachet (masina in sine care are 5 stele Euro NCAP plus 10 airbaguri, ABS, ESP, ASR, etc.)
Va rog sa-mi dati un sfat ce pot face si daca merita sa ma adresez instantelor. Am un "case" sau nu ? Vreau sa plateasca deoarece eu consider ca:
1. Reprezentanta locala VW a tratat aceasta situatie cu o indiferenta crasa si mi-au pus viata mea si a familiei mele in pericol.
2. Masina nu a functionat niciodata la parametrii pentru care eu am platit.
Tin sa mentionez ca acest defect este cunoscut de un numar mare de utilizatori VW Jetta 2007-2008 (personal am dicutat cu doi).
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Iulian
Cel mai recent răspuns:
Iulian1977 , utilizator
22:24, 26 Aprilie 2010