Am un autoturism Land Rover an 2020 cu motorul stricat la 27.000 km. Autoturismul se afla in primul an de garantie. Service-ul autorizat Land Rover da din umeri si zice ca nu au motor pe stoc si nu pot nici sa imi ofere un timp estimativ. Autoturismul este de 45 de zile in service. Defectul a aparut la mai putin de 3500km de la prima revizie efectuata la ei in service. Revizia a fost efectuata conform indicatiilor din aplicatia masinii si a avertizarii din bord.
Si eu am avut aceasta problema cu un Land Rover Discovery Sport 2016. Masina am cumparat-o noua cu 0 km la bord din reprezentanta Land Rover din Timisoara si am facut toate reviziile la service-ul reprezentantei.
Coincidenta face ca recent, la 90.000 km s-a defectat turbina si intreg motorul masinii.
Puteti va rog sa-mi spuneti cum s-a rezolvat problema? Deoarece eu stau foarte serios pe ganduri daca sa vand masina in starea ei actuala, cu motorul defect, sau sa fac reparatiile necesare si sa incerc sa vand masina ulterior, cu riscul deprecierii pretului acesteia datorita schimbarii motorului.